Gå til innhold

Anbefalte innlegg

???? Tenker da på slik "trille" som babyen går bak, ikke gå-stol...

Sander min vil bare gå og gå og gå.... 8 1/2 mnd, staår ikke av seg selv og reiser seg heller ikke, men så fort bena toucher baken så går de som noen trommestikker og han lyser opp!!! Kanskje jeg kan kjøpe gå-vogn??

Fortsetter under...

Vår første hadde slik brio-vogn i den alderen. De er gode fordi de har bremse på hjula slik at ikke vogna triller fra han. Da vår var 9 mnd hadde hun skikkelig dreisen og gikk fram og tilbake i stua hele dagen! Måtte snu henne da for hu trilla til det stoppa, der ble hun stående å riste i vogna...

Jeg hadde villet kjøpe en sånn, men de er veldig solide så det går fint å kjøpe brukt. Vi arva en som var brukt av 3 barn før og den var fortsatt god som ny.

Jeg har nettopp kjøpt gåvogn til gutten min, men han reiser seg opp selv og går litt langs møbler og sånn. Han har kunnet stå i over en måned nå, og har fått veldig god balanse og kan både reise og sette seg ned igjen kontrollert.

Hvis jeg hadde vært deg så ville jeg prøvd å vente litt til gutten din har disse tingene innabords først. Ellers tror jeg det blir mer knall og fall enn nødvendig. :)

Har også ei på 10 mnd, som står og går langs bord og stoler. Hun har nettopp begynt å bruke gåvogna.. Det tok litt tid før hun klarte å reise seg opp etter den slik at den ikke veltet (la noe tungt i etter et tips fra dib).. Så jeg tror du kan vente til h*n reiser seg opp og står selv..

Jeg kjøpte min for ca 1 1/2 mnd siden, på leketøysforretning til kr 199,- men vet ikke om de har tilbudet enda.

Annonse

Begge våre har hatt slikt fra de var ca. 6 mnd gamle. Eldstemann hadde en gåbil og minste har Brio-vogn. De har begge lekt med dem hele tiden, Til å begynne med lå de på gulvet og dyttet den frem og tilbake, så puttet de leker oppi og tok leker ut av, så reiste de seg opp med den som støtte og til sist begynte de å gå med dem. Veldig festlige leker. Storebror (3 år) leker med sin gåbil enda (har en litt stor en - "Skuff" fra Byggmester Bob).

Så gåvogn/-bil er flott leketøy!! Hadde ikke vi fått slikt, hadde jeg gått ut og kjøpt det selv ved 6-7 mnd alder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...