Gå til innhold

September: Da var dagen kommet, siste permisjonsdag...

Mille**

Anbefalte innlegg

Veldig vemodig å tenke på, selv om jeg heldigvis skal være hjemme til 4. september som arbeidsledig. ;o) Husker når permisjonen akkurat var begynt, og jeg leste sånne innlegg som dette. Tenkte at det er heldigvis såååå lenge til jeg kan skrive et sånt innlegg, men poff, plutselig er dagen her, hvor tiden ble av vet jeg ikke.

Så nyt dagene damer, plutselig er hverdagen der med jobb og barnehage kommet.....Nå skal vi kose oss med pappa i 5 uker, blir godt det før hverdagen setter inn for fullt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har permisjon til 22.september men har ikke fått barnehageplass så får se hva vi finner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 dager igjen av permisjonen, så skal jeg har ferie i 5 uker, mens faren har pappa permisjon.. (Treger nå litt i ettertid at vi har gjordt det sånn, for han hadde trengt å vært alene med henne på heltid noen dager :-).. Men men, skal få ta sin del og vel så det i ferien..var litt utenom tema da men...)

Jeg skal begynne å jobbe igjen etter innkjøring i barnehage i midten/ slutten av august..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min permisjon var over i juni=( men har ferie fram til 24.juli=) tror neppe jeg får lov å begynne igjen på jobb=( har senebet og har allaerede misten min avdeling pga senebetennelsen...så får se hva som skjer til høsten....hadde håpt på skole, men kom ikke inn=( står som nr 25*bah* jaja finner vel en løsning, kanskje jeg får være hjemme me dgullet mitt;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har jobba 1,5 mnd allerede, og det går kjempefint! Guttungen koser seg heime med pappa! (hadde vel vore verre dersom han måtte i barnehage alt nå...) Eg har 2 t ammefri kvar dag, og sluttar derfor kl 2 i staden for kl 4 - veldig deilig! Og i begynnelsen et must, for puppene blei sprekkfulle i løpet av arbeidsdagen.

Men nå er det ikkje mange vekene jobbing igjen. Me skal flytte, og eg har sagt opp jobben. Håper eg får napp på ein ny jobb snart. Får ikkje kjøpt oss hus f.eks før me har to inntekter.

Men ny jobb kan godt vente til oktober, nov, des... så kan lillegutt og eg kose oss og bli godt kjent på det nye stedet før me må på jobb og i barnehage (viss me får barnehageplass - håpe, håpe)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har permisjon ut juli, men sit utan jobb i august. Held jo på å starte fotograffirma, men studioet mitt (som er i huset vi held på å bygge) blir ikkje ferdig med det første. Så kva eg skal finne på i mellomtida veit eg ikkje. Kjem vel til å prøve meg på eit par vikardagar i barnehagen (som eg jobba i før permisjonen) for å sjå om bekkenet godtar det. Ask har heldigvis alle besteforeldra i nærleiken (5 og 15min unna med bil), så det skal gå greit å få pass til han viss eg no skal ta nokre dagar innimellom. Bestemødrene hans jobbar 50% skift, farfar jobbar skift han og, og besten har heimekontor og fleksitid. I tillegg har eg ei søster som akkurat er ferdig med videregåande og som ikkje kan søke på det ho vil gå på før ho er 21, så ho skal finne seg ein jobb inntil vidare. Kanskje ho kan overtalast til å vere praktikant eit par dagar i veka. Eg tenker som så at alt ordnar seg etter kvart.

Eg kan heller ikkje fatte at dette året er over, det var jo nesten nettopp at vi kom heim frå sjukehuset med den lille bylten vår... Men det er jo godt at han begynner å bli "stor gut" og :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...