Gå til innhold

Noen som sliter med hodepine etter at de ble gravid??


Sgt sweetie prøver på en til..

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har hatt en forferdelig hodepine i 3 dager nå, konstant smerte. Hjelper litt med Paracet, men prøver å være forsiktig.

Har lest et sted at dette kan komme av jernmangel??

 

 

Noen fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde mye vondt i hodet første gang, har ikke merket noe ennå....

Mitt råd er å drikke mye vann/ Bris, husk at det er varmt nå!!!!

 

Ellers hadde jeg ulidelige hodesmerter når jeg fikk svangerskapsforgiftning i uke 30/31, men det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, jeg er mye plaget med hodepine. Dette er hormonelt dette også. Hormoner, hormoner og atter hormoner. :) Søvn og vann skal hjelpe til en viss grad.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har også hodepine, svimmel og kvalm.... Legen sier det er pga hormoner og blodtrykksfall/endringer. Var slik sist også. Får trøste seg med at det går over, men tida går skrekkelig sakte nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du!

 

Jeg er 10+6 og har den siste uka hatt noe veldig med hodepine! Skikkelig skallebank!:( Jeg prøver å drikke mye vann og sove mye så slipper jeg dårlig samvittighet over å ta smertestillende. selv om jeg må ty til paracet i ny og ned. kan sikkert ha noe med jernmangel, men tror heller det er hormoner som de andre nevner her! De tok jo blodtester av deg på første kontroll og så vidt jeg vet er det jern i graviditetsvitaminene!

 

Håper det gir seg snart da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepinene kan også komme av at væskebalansen er litt skakkjørt i begynnelsen av svangerskapet. Drikk vann og få i deg salter (farris er et godt alternativ), etterhvert vil graviditeten føre til naturlig blodfortynning og hodepinen vil forhåpentligvis forsvinne!!

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det murrer litt i hodet. Hadde ikke problemer med sånt i første svangerskap (jente). Jeg er flink å drikke vann, og får normalt med søvn.. Håper det ikke blir verre enn dette, da skal jeg klare å leve med det..

 

Håper dere som har sterk hodepine klarer å få det under kontroll,, det er pyton å ha sånne smerter..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...