Gå til innhold

Skyggestretk på CB?

Anbefalte innlegg

Hei, testet på morgenen i dag med CB. Fikk et kryss, men den ene streken var mye svakere en den andre. Streken som går nedover var sterkere/mer blå på venstre siden en på høye siden. Så jeg tenker da at det har kommet for mye urin i testen og at dette da er en skyggestrek... Har IKM mandag, men vil ikke juble over noe som ikke er.. Vet at jeg må teste igjen søndag eller mandag.. Men bare lurer på om det er andre som har opplevd disse skyggestrekene på CB testene?? Ha en fin dag videre alle sammen :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5633127-skyggestretk-p%C3%A5-cb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Whuæ.. Ja kommer til å teste igjen søndag tenker jeg..Klarer nok ikke vente til mandag for å se om filletanta kommer eller ikke.. hehe som du ser er jeg litt redd for å tro at det faktisk er sant.. men..Tusen takk for svar i hvertfal:o)

Tenkte bare jeg skulle si at grunnen for at jeg er her fortsatt. Er bare fordi mine svake posetive tester ikke har blitt sterkere i løpet av hele ti dager, så jeg er bare redd det skal være noe galt, men det er det nok ikke altså. Men du er gravid ja, og testen din er nok enda sterkere om et par dager.

Annonse

Jeg fikk en svaaaaaak skyggestrek den morgenen jeg testet positivt!! (Brukte CB 2 dager før IKM). Den var så svak at man nesten ikke kunne se den, men det var en strek der! Tok en ny test på ettermiddagen når jeg kom hjem fra jobb og da kom den sterkere frem og jeg var gravid!!!!

Skal også sies at jeg testet flere ganger senere innenfor 2 uker etterpå (måtte bruke opp noen tester) men jeg har aldri fått en sterk strek selv om jeg brukte både CB og tester fra billig-tester.

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en ny test i kveld eller morgen tidlig hvis du ikke klarer å vente.

Lykke til!!

Oi da håper jeg virkelig at alt går fint med deg og at testene snart viser stigning... Jepp tester igjen om et par dager og så kan jeg slippe jubelen løs om det er som du sier :o) :o)Nå mååå jeg kjøre på jobb he he litt sent ute...Ha en flott dag:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...