Gå til innhold

Blande mme og morsmelk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom jeg pomper meg og får for lite morsmelk, kan jeg da lage og blande mme sammen med morsmelken? Vesla tar flaske, men nekter å drikke mme. Dette er bare dersom jeg en gang må være borte fra henne og jeg ikke har fått pompet nok til henne.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle vel tro at det skulle være greit - da blir jo ikke smaken så annerledes heller. ( Husk å sett igang utdrivningsrefksen før du pumper - da får du ut mere melk - se ammehjelpen.no -amming fra a-å)

Skrevet

Jenta mi fikk ca. 50/50 mm og mme fra fødsel av (hadde ikke nok mm + tok ikke til brystet). Her ble det pumping, ho fikk da mm først i en flaske, og så mme fra en ny flaske. Dette slik at ho alltid skulle få i seg seg fersk mm. Så ble måltidet supplert med mme, slik at ho fikk drikke seg mett. Hvis du blander alt i ei flaske, kan det bli rester, som ikke holder seg så lenge, og du kan ende opp med å måtte kaste verdifull mm.

Du skriver at jenta di nekter å drikke mme. Har du prøvd merket Hipp? Dette er mildt for magen, leser at mange merker stor forandring etter å ha gått over til dette.

Var ikke så tydelig svar dette, men håper til hjelp, likevel.

Skrevet

Skrev nettopp et innlegg her. Enkelt svar: Ja, du kan blande mm og mme! :-) Bare synd hvis mm går til spille, men det er jo i sjeldne tilfeller du vil trenge å gjøre dette, skriver du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...