Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 Etter nok en søvnløs natt må jeg bare ha noen å dele dette med.. Det startet i 1992 da jeg fødte en sønn.. Han var frisk da han kom til verden, og ble lagt på magen min med en gang. Det første jeg tenkte var ikke "normale" tanker som hvor flott han var osv.. Det første som hugg i meg var "han får jeg ikke beholde"! Den tanken var så sterk og gjorde meg livredd! Han var mye syk som liten (4-5 åring) og legene mente han kunne ha leukemi. Da tenkte jeg.. nå mister jeg han! Heldigvis var det ikke det, og han var frisk i løpet av 5-6 mnd. Legene mente bare han hadde fått virusinnfeksjon på virusinfeksjon.. Da han var 5 var han ute for en ulykke, og tanken kom igjen, men det gikk bra da også. Da han var 11 var han og søsteren utenfor en butikk da han ble bitt av hund. Politiet ringte meg, og med en gang var jeg sikker på at nå har det skjedd. Men også denne gangen gikk det bra! Hver gang han blir syk etc har denne tanken dukket opp. Til daglig har jeg aldri tenkt over det, før det startet å surre i hode mitt for 2 dager siden. Tanken vil ikke slippe taket! Han er i dag 14 år, frisk og sterk, men tanker plager meg. Natt til i dag gråt jeg og lå og tenkte å tenkte, jeg blir snart sprø! Hva skal jeg gjøre? Vet det ikke finnes noe "svar" kanskje på innlegget mitt, men jeg mååå bare få det ut! 4 hos meg, og 2 engler. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5632287-kan-noen-hjelpe-meg-med-tankene-mine-litt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #2 Del Skrevet 14. juli 2006 Det virker som om du utvikklet en katastrofeangst og tvangstanker ifht din sønn. Det er forfedelig slitsomt. Jeg sliter selv med katasrofe angst og det er ikke godt. Ta kontakt med lege. Be de sende deg videre til Psykolog. Du trenger hjelp før å få kommet til rette med så vonde tanker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5632287-kan-noen-hjelpe-meg-med-tankene-mine-litt-langt/#findComment-5636108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå