Gå til innhold

August: vonde kynnere?


sunnfjordmor venter fjerde

Anbefalte innlegg

venter barn nr 3. med dei to første hadde eg kynnere og, men kun slike der magen blir stram. denne gang er eg byrja ha kynnere som verker fram i mage og bak i rygg nesten som byrjande rier. mange andre som har slike og? eg har termin 23.august. kan slike kynnere seie noe om det er lenge att?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Jeg venter odså mitt 3 barn og har veldige vonde kynnere så jeg var en tur på sykehuset i natt, der sa de at dette var kynnere og på grunn av at dette var 3 fødsel så hadde musklene blitt litt mere tøylige derfor kunne det være så vondt og sånn vondt kunne jeg regne med å ha det en stund. Jeg har termin 2 aug, men de forrige barna er født før termin 17 og 13 dager før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mitt første barn, og har også vonde kynnere. Har jo ikke noe å sammenligne med, men jeg trodde en kveld at det var rier... men heldigvis ikke. Jeg har også termin den 23. august, så jeg håper jo at den lille blir der inne litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei netty.

Jeg har det akkurat som deg. Som du kanskje husker, skal jeg også ha nr 3, og forrige gang hadde jeg masse kynnere. Derfor trodde jeg at jeg visste hva jeg gikk til denne gangen. Men denne gangen er de mye vondere, og det er oftere kors-rygg-smerter sammen m kynnerne. Her en natt hadde jeg så vondt at jeg måtte være oppe og gå hele natta. Jeg var i tvil om det var kynnere eller om riene virkelig startet. Antagelig var det bare kynnere, siden det avtok utover dagen etterpå.

Men jordmoren min har sagt at det er litt glidende overgang mellom kynnere og rier på 3. gangs fødende ( og sikkert andre), slik at det ikke alltid er så lett å vite akkurat når det starter, men at det bare er å ta kontakt om man er usikker. Men det er visst ikke sikkert at man føder tidligere, til tross for vondere kynnere. Jeg skulle gjerne ha født litt før 23. august, men med de to andre gikk jeg to dager over, og det blir sikkert sånn denne gangen, også. Så vi får bare smøre oss med tålmodighet, og holde ut med disse rare vondtene,- men selvfølgelig ta kontakt med føden om vi er i tvil!! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter no.1 den 6.aug og hadde det slik for ei uke sia ca.. JM kjente på magen og tok en kjapp ul for å se at alt var bra, og det var det. Mente at det bare kunne være musklene som tøydes der inne når hodet går ned i bekkenet og fester seg. Har ikke hatt smerter de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter min 3 den 1 aug.. har masse vonde kynnere.. det stikker i underlivet og i lår.. kvalmen har kommet tilbake, diare... jm tror det er tegn på att det kan skje noe før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjekt å høre at andre har samme erfaringer. spennande tid framover no. er meir sliten. har heldigvis mye hjelp til dei to andre på 2,5år og 15mnd

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...