Gå til innhold

Der var jeg igang igjen...! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag kveld bestemte jeg meg: nå er det slutt på å utsette "til imorra" å trene og spise sunt - og gå ned i vekt og stramme opp rumpe og lår (og litt ellers også) igjen! Og jammen har jeg ikke klart meg så godt som prikkfritt hittil :-D Har spist regelmessig og sunt alle tre dagene, og idag kom jeg igang med første treningsøkt. Ikke lenge, men knallhardt - LITT er jo bedre enn ingenting!! Var flink jente fra september til desember i fjor, og gikk da ned ca 7 kg, samt bl.a. 12 cm i midjemål, nesten 10 cm rundt brystet (under puppene) og ca 10 cm rundt hoftene/rumpa. Lårene og armene mistet også endel cm hver... var KJEMPEflink med kostholdet (uten å være det minste fanatisk ift karbohydrater og godteri m.m.) - og trente 3-5 ganger pr uke. Etter nyttår gikk alt til hel*** da vi flyttet, og jeg har nå gått opp nesten alle cm'ene, samt ca 3 kg... så nå fant jeg ut at det var på tide å stramme tøylene igjen, og VIRKELIG klare den livsstilsomveltningen jeg begynte så bra på i september..... føler meg SÅÅÅ bra nå, og håper at motivasjonen og treningsgleden fra ifjor høst/vinter kommer tilbake for fullt iløpet av kort tid nå som jeg så smått har begynt igjen.....

En liten applaus til meg selv - og lykke til til alle dere andre som er i samme situasjon :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ønsker jeg deg Lykke til:-)

Skrevet

Jo, takk som spør... det går igrunnen ganske bra! Har riktig nok ikke fått trent noe mer, med mindre man regner med uendelig trasking i by og skog hver dag. Orker ikke være inne og trene når det er så fint vær, så da blir det heller lange turer med poden i vogna.. :o)

Men jeg har spist veldig bra, med små unntak, og jeg føler meg faktisk allerede litt mindre... har ikke vekt, så jeg aner ikke om jeg har gått noe ned - men tror iallfall buksene sitter LITT slappere... hehe... sikkert bare ønsketenkning ;o)

Skal begynne trening for fullt igjen i august (dvs på treningsstudio), så da blir det lettere å legge kostholdet SKIKKELIG om igjen også, og da vil nok resultatene komme ganske kjapt igjen... gleder meg!! :-D

Skrevet

Så lenge du er i bevegelse så trener du jo da. Er helt enig med at det ikke er innetrening som er greia nå. Trener styrke inne pga barnepassen på senteret ellers skulle jeg trent ute i det fri. Selv sliter jeg sinnsykt med matlysta så det går mye i raske karbo så vekta mi er nok ikke snill med meg på mandag, tror jeg skal droppe veiing til varmen har gitt seg og helga med bursdager og barnefri er over.. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...