MissDolly-tobarnsmor Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Min lille klump på 3mnd vil ha mat 1-3 ganger per natt og jeg har alltid pleid å sette meg opp (ligger å ammer) for å rape han, også mellom hvert bryst...Men det er så kjedelig å sette seg opp hele tiden, særlig når man er så trøtt....;-O Gjør alle det slik? Hva gjør dere andre egentlig? Noen tips?:-)
Expat Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 I kulturer der liggende amming dette raperitualet helt ukjent... Så det er muligens unødvendig. Prøv deg frem. Større samsovende barn forsyner seg gjerne uten at mor har anelse...
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Jeg var aldri så nøyen med rapingen på natten når snuppa var mindre. Dersom hun ble liggende å grynte/ trykke etter hun var ferdig var det gjerne en rap som plaget. Da var det bare å løfte henne opp, så kom den. Som regel sov hun bare videre etter amming. Men hun var heller ikke plaget med luftsmerter. Kanskje man må være litt flinkerer dersom barnet lett blir plaget av knep. Prøv deg fram du. Lykke til
joplaya Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Jeg gir henne 1-2 måltider på natt, og dersom hun sovner raper jeg henne ikke. Hun våkner å blir urolig når hun må rape, men virker ikke som hun har behov for dette på natten. Spiser vel sakte og sluker lite luft:)
Annie Bailey Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Da jeg nattammet stusset jeg flere ganger på at det gikk så greit uten at han måtte rape. La han bare i senga etterpå og så sov han videre, men på dagtid ble det fort skriking hvis han ikke fikk rape. Vet ikke hvorfor, men kanskje det har noe med at han var så trøtt?
Mamma til tre :o) Skrevet 15. juli 2006 #6 Skrevet 15. juli 2006 Sånn er det her også, MÅ rape på dagtid, men om natten sovner han med en gang. Men merker også at han spiser helt annerledes på natta, roligere liksom. Og hører at han svelger mindre luft på natt enn dagtid.
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 Det er vist slik at det ikke velges så mye luft når di ligger og ammer. Han her har aldrig blitt rapet om natta. Han har i det store og det hele egentlig ikke rapet spesielt mye siden han ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå