*Lenn* :-)) Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 Heisann! Tenkte å svare deg med et eget innlegg. ) Jeg har ikke hatt så mye "murringer", mest sånne rare ting.... stikninger og er litt "stram" og "støl" på en måte i magen.......dette kommer nok og går hele tiden. Jeg har jo en fullgått graviditet bak meg (har en sønn på 4 år) så jeg husker at det var mange rare symptomer...... Jeg er ganske kvalm nå faktisk, etter hvert måltid kommer kvalmebølgene....Var på butikken før i dag, og da lurte jeg på om jeg måtte løpe ut for å...ja du skjønner..... Litt rar og uvant følelse, da jeg kun hadde EN dag med kvalme i mitt første svangerskap..... Men jeg nyter virkelig symptomene. Høres helt fjernt ut, men kvalmen er helt velkommen her i huset!! ) Har lengtet i 3 år etter dette, så nå skal jeg nyte dette til fulle. Hvor lenge har dere prøvd? Nå har jeg ikke vært inne på uke 25 klubben så jeg husker ikke om det var frys dere hadde denne gangen.... Hos oss så er dette vårt 3.forsøk og det er frys. Har du mistet før? Jeg har mistet i SA og hatt en exu. Prøver å ikke tenke på dette nå. Vil bare nyte følelsen og tenke at denne gangen er det vår tur ) Ha en god kveld/eller dag (hvis du leser dette i morgen:o) ) Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5631169-nusse2-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse & Nurket :-) Skrevet 15. juli 2006 #2 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei Lenn :-) Takk for svar, har så mange tanker, og husker så lite :-) Har to gutter på 11 og 13 fra annet forhold, så hvordan det var å gå gravid har jeg nesten glemt... Vi har hodt på i fire år nå, med å få et eget barn, vært inne på tre insamasjoner og tre IVF hvor det nå klaffet på siste forsøk :-) og det er så godt. Har ikke vært lett når begge er friske, men den vil bare ikke være der...Har ikke mistet da mensen har kommet frisk og fin hver gang.... Nå har jeg en ny ting og engste meg for...Vi skal til London i morgen med mine to gutter, på en ukes ferie..og de på riksen sa jeg ikke burde fly....men jeg må jo bare dra på denne ferien, de har gledet seg i flere mnd til dette....hadde og tenkt til å ta to uker med sol og hvile i syden, men den dropper jeg....Uff, jeg blir litt redd da, hva kan egentlig skje med flyturen ?? Er nå 5+1.... Ha en fin dag/helg, og kos deg masse :-) P.S Skal du flytte over til 1.trinnsemester nå ?? Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5631169-nusse2-o/#findComment-5642489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei Nusse:o) Jeg har aldri hørt at man ikke kan fly i starten av en graviditet! Jeg har også barn fra før, og vi fløy til Frankrike da jeg var 13 uker på vei. Ingen som sa noe om at det kunne være risikabelt....Jeg fikk bare restriksjoner ang maten, holde meg unna skalldyr, friske grønnsaker, ost og vin (les:alt som er godt i Frankrike ) he he) Men hvis de har sagt det på Riksen, så....... Hm. Høres litt rart ut..... Jeg tror personlig ikke det har noe å si! Hva er det som kan skje da...? Er det noe med trykket...? Hm nå ble jeg nysgjerrig. Kanskje du skulle undersøkt med noen andre fagfolk. Det er jo ikke alltid helsevesenet er like enige heller....av og til sier de forskjellige ting.... Jeg har vært inne på 1.tri og på marsklubben, men jeg føler meg liksom ikke helt hjemme enda....må lese litt og sånn.....Har blitt så vant til ass.befruktn og alle vennene jeg har fått der, at det var veldig rart å "skifte" side......... Skulle vært en egen side for de som hadde lykkes med IVF. Man har liksom et annet svangerskap, mange flere bekymringer.... Var inne på marsklubben og leste i går. Det første som kom fram av innlegg var en som skulle ha nr.3....de hadde "hatt seg litt" mens barna så barne-TV og så hadde de glemt prevansjonen....vips...så var hun gravid.....kommentaren hennes var "jaja det får vel gå dette også" Mulig jeg er litt hårsår ()) men jeg tenkte bare at "nei og nei...dette gidder jeg ikke bruke tid på...." skjønner? Men det er vel bare sånn at de fleste ikke forstår hva vi egentlig går gjennom..... Godt vi her inne har hverandre. Har forresten flyttet ultralydtimen min. Hadde bommet litt. Vi skal jo ha UL i uke 7 og for min del blir det ikke den 7.aug....da er jeg jo 8 1/2 uke på vei ) Så da ringte jeg og forandret timen til fredag 28.juli ) Er overspent og nervøs......Er 7+1 da, så da skal det vises noe....... Det er en heeerlig følelse å endelig være gravid! Prøver å nyte det alt jeg kan..... Farene lurer rundt alle hjørner, men jeg prøver å bare kjenne på den gode følelsen og å tenke positivt!!! Nå er det vår tur!! Alle gode ting er 3!!!!! (vårt 3.forsøk også!!) Ha en riktig god helg...kanskje vi "sees" på 1.tir om noen dager........ Stooor klem fra meg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5631169-nusse2-o/#findComment-5643631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå