Gå til innhold

TFK buggster - kul og lett

Anbefalte innlegg

Skrevet

En herlig vogn på ca. 7 kg og utrolig lett å trille - også på grus. Perfekt for en 2 åring. Trilla mi ble ødelagt og denne passer perfekt. Trenger jo vogn på turer og reiser - og ikke minst for å ha et sted å plassere poden når han slår seg vrang i butikker. Fikk vogna for noen dager siden etter å ha importert den fra Baby Jungle i Nederland. (www.babyjungle.nl) Veldig god service - han sendte vogna straks og eneste sommel var selvsagt på posten på Alnabru. Sparte en god tusenlapp ifht 0-4.

Her er en link: http://www.barnesikring.no/wsp/barnesikring/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=5005

mange farver, jeg kjøpte lyseblå.

Var veldig fristet av mutsy spider, men den er ikke i butikkene (i Tyskland) før sent i august etter hva fabrikken sier og jeg kan ikke vente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sett på disse to. Ser veldig bra ut, men jeg lurer på en ting; hvordan er sovestillingen på den?

Skrevet

ikke helt flatt, men helt akseptabelt til de som er over året. Har hatt den noen dager nå. Helt nydelig. nesten redd for å ta den med meg ut på reise siden flyselskapene alltid ødelegger vogner.

Skrevet

den kan vi kalle kul og nyskapende!

Skrevet

er den tilgjengelig nå eller?

Skrevet

Jeg så på den i Tyskland, prøvde Snupi oppi. Hun satt veldig godt. Men jeg syns den ble ganske stor sammenslått....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...