Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er sååå lett å legge gullet vårt og syns det er rart..hehe.

Han er 4 mnd, får pupp og så litt kos (rap..) og jeg bare legger han i senga og brer dynen over han. Så er jeg i rommet og synger/nynner til han. Han bare smiler og etter 5-10 min er han helt sloknet.

Legger seg ca 8 hver dag.

Noen som er like heldig???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5631109-en-dr%C3%B8m-%C3%A5-legge-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldiggriser, lillemann har dessverre adoptert vår dagsrytme og er lys våken fra ca 20.00 - 00.30. Har prøvd å legge ham tidligere, men det er jo bortkastet, når han ikke er trøtt og vil sove. Er ikke vits i å prøve å holde ham våken tidligere på dagen heller, for da blir han bare overtrøtt og sur på kvelden. Men han legger seg uten problem etter puppen i tolv-tida, og sover til ca kl sju. Men da er han gjerne våken ett par timer før han sovner igjen. Og da sover jeg også til ca 12. Ikke rart døgnet blir forskjøvet. Sambo jobber på sjøen, så han sover også lenge når han er hjemme.

Dette hadde nok passet oss utmerket, hadde det ikke vært for at han ikke tar flaske, så jeg MÅ være hjemme med ham på kveldene. Har veldig lyst i bursdags-selskap på lørdag, men jeg syns det er så dumt å ta ham med dit når de andre skal drikke :(

Vi har vært like heldig, helt til nå. Hun er straks 6 mnd, og har begynt å protestere på at pappaen skal legge henne, men når jeg legger henne går det kjempefint, sovner med en gang, må kanskje inn en gang eller to for å gi henne smokken. Vi legger henne også i åtte tiden, ahr hatt samme rutine siden hun var et par uker. Tror det lønner seg;D

jepp, han er 6 mnd og vært sånn fra han var født omtrent. Da han var ca 2 - 3 mnd gjorde han noen merkelige vrikkebevegelser - skulle liksom legge seg godt til rette - også laget han noen rare okkelyderog så sovnet han etter 3 -5 min. Legger seg ca 21

Annonse

Jeg er også heldig!

Jenta mi er 4 mnd, får pupp, så litt kos / rap, så er det smokken og dyna. Stryker henne ofte over panna til hun roer seg - det går som oftest veldig fort. Må noen ganger inn for å putte inn smokken dersom den ramler ut før hun har sovna skikkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...