Gå til innhold

Mindre sjanse til å bli gravid hvis en har lang syklus?

Anbefalte innlegg

Bare lurer på dette. Har jo veeeeldig lange og ustabile sykluser, men fant el både ved el-tester og temping. Og vet at vi traff el med kosen.

Så har vi like god sjanse til å bli gravid som de med normale sykluser da??? Eller kan egget på noen måte være skadet?

Fortsetter under...

Heisann, limer inn en tråd fra 1.trimester som handler om akkurat det samme. Håper du blir beroliget :-). Ps, kan du ikke legge ut link til besøkssiden til charten din?

http://www.barnimagen.com/forum/thread/5599910

Annonse

Takk, er veldig spent selv! Våkner til og med tili om morgenen, er så spent på om hvordan tempen er, har den steget eller sunket? Hehe, veeeldig opptatt av dette her ja!

Annonse

Er jo ikke lett å ikke tenke på det da! Har masse symptomer når jeg kjenner etter, men er ikke annet å gjøre enn å vente. Kan jo ikke påvirke noe nå likevell.

Om 2 uker er du nok i samme båt som me da, venter i spenning :)

jepp, fare for det.. Er på ferie da, så kanskje jeg klarer å fokusere på noe annet også :)

HAr tenkt å gå til innkjøp av slimløsende hostesaft i morgen da, prøve det denne pp.. Tenker at det ikke kan skade iallfall! hehe.. må le litt av meg selv også.. oppslukt av BIMing!

Ja tror nok det er sundt med ferie, for å få tankene litt bort på andre ting. Sambo blir snart gal for jeg snakker jo ikke om annet for tia, hehe :)

Jeg tenkte å prøve hostesaft neste pp, ingeting skal være uprøvd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...