Gå til innhold

Dere som går på/har gått på Cerazette...

Anbefalte innlegg

.... er eller har dere vært plaget av blødninger? Jeg begynte på Cerazette 6 uker etter fødselen. Etter 9 mnd fikk jeg mensen. Den første mnd var ganske normal, men så fikk jeg mensen igjen etter tre uker, blødde i over en uke. Så en dags opphold, og nå har jeg begynt å blø igjen... Masse. Har noen samme erfaring? Hva gjorde dere, sluttet? Hva slags prevensjon begynte dere med i stedet?

Fortsetter under...

Jeg gikk på det. Begynte 7uker etter fødselen, og blødde konstant... Blødde i 1,5uke, hadde to dagers opphold, blødde i 1,5 uke, to dagers opphold osv... Holdt på sånn 4 ganger, da ga jeg opp! Fikk også veldig humørsvigninger av den. I tillegg ble jeg jo mye svimmel og slapp ettersom jeg mistet så mye blod... Nå vet jeg ikke hva jeg skal gå på..Er litt skeptisk til spiral..

Annonse

jeg begynte på cerazette 7 uker etter fødselen. har hatt mensen innimellom hele tiden. sånn ca hver 4 uke. men det har vært helt håpløst å beregne akkurat når mensen skulle komme. ja og så varte mensen mye lenger enn det jeg hadde før svangerskapet. kunne vare opp til 2 uker! kjipt. men sist jeg hadde mensen var for 2 mnd siden! og da varte det i 2 1/2 uke! og nå har jeg ikke hatt det siden. men har den siste mnd hatt følensen av at nå kommer mensen hvert øyeblikk. akkurat som mensmurringer! skjønner ingen ting jeg. tror jeg skal bytte til noe annet. er jo helt håpløst dette! ja nå er det 10 mnd siden fødselen! og enda ikke dreisen på noe! ja ja... dette var min erfaring med disse pillene!!

sluttet med cerazette etter 2 mnd. glemte dem og var sur og grinete og skikkelig meggete. Småblødningene gjorde meg om mulig mer irritabel, i tillegg til at sexlysten forsvant som dugg for solen, dvs den kom aldri tilbake etter fødsel..

Kjøpte en pakke kondomer som vi brukte og nå er den lille 11 mnd og jeg har fått "skikkelig" mens for 3 gang etter fødselen, nå er den regelmessig igjen. Bruker ikke kondomene lengre, nå kjører vi sikre perioder fordi vi kunne tenke oss en liten en til:) skal bare vente til etter vi er gift...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...