Gå til innhold

Til Lollipop eller andre som har gått på pergo og blitt gravid


Elise29

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på min første pergokur nå. Usikker på ikm, men muligens på søndag eller begynnelsen av neste uke. Har egentlig ingen symptomer på at jeg kan være gravid...

Er det andre her som har blitt gravid på pergo og som ikke har hatt symptomer?? Jeg er så spent på om jeg har lykkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Molly78:)

Så spennende, jeg var også veldig usikker på min ikm, da jeg egentlig ikke har hatt en ordentlig mens siden 30 april i år.. (å veldig uregelmessige sykluser fra 26 dager til 80 dager)

Så den 13 juni ringte jeg gu legen min å sa, hør nå her, og jeg fikk pergotime..

Hun sa jeg kunne begynne samme dagen, da jeg hverken hadde hatt noe eggeløsning eller mens siden den 30 aprli.. Den 20 dagen tok jeg blodprøver, dag 23 hadde jeg såre brystvorter, noe jeg jammen ikke kunne huske at jeg hadde hatt siden jeg var gravid sist..

Dag 26 fikk jeg vite at jeg hadde hatt eggeløsning, og da klarte jeg ikke å la være å vente med å teste, så dag 27 var den sterk positiv.. Men jeg var nesten 100% sikker på at jeg ikke var gravid, da jeg var så redd for å bli skuffa igjen, men for en gang skyld tok jeg feil..

Så jeg hadde egentlig ikke så mange symtomer, men det var kanskje litt for tidlig.. Jeg håper på det sterkeste at du lykkes du også, for da blir det enda flere pergospirer i mars:)))))) Lykke til molly78:o)

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det klaffet ikke for oss den første kuren. Gikk på fire kurer uten pause før det klaffet.. Voksesmerter i brystene hver gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg ble gravid etter en Pergokur. Hadde overhodet ingen symptomer da jeg fikk positiv test. Men så tok jeg testen på IKm dagen og da, så det var jo nesten ikke tid til å få noen symptomer.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt tyder på at jeg også får en pergo-baby i mars :-)

(blir nesten på grinern bare av å skrive det)

Jeg hadde en enkel kur i mai og fikk veldig gode resultater på prøvene. Skulle igang igjen med ny enkel kur nå, men så hadde det jammen i meg klaffet i pause mnd. - utrolig!!

Jeg fikk litt lenger syklus den mnd. jeg begynte på pergo (noe som var bra pga. en i utgangspunktet kort lutelfase) så jeg visste ikke helt hva ikm var denne gangen. Hadde ingen tydelige symptomer, men var på ferie så det kan jo hende at kroppen fikk den ro og hvile den trengte.

Etter hvert nå har jeg fått veldig ømme pupper, litt stikkinger i magen og mindre matlyst/småkvalm - men ikke mer enn at det kjennes bra ut. Godt å kjenne at det skjer noe også synes jeg.

(men er fullstendig klar over at det er fordi det ikke er så alvorlig:-)

 

Jeg krysser fingrene for deg.

Ja til flere pergo bebiser i mars 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svarene! :-))

 

Er litt mer optimistisk nå, men skulle det ikke klaffe denne gangen så kommer det en ny mnd etterpå og da skal vi til syden. Kanskje det blir litt mer avslappende og mindre pliktsex da og det er jo flere det har klaffet på i pausemnd fra pergo *ss*

 

Jeg gikk på dobbel kur denne mnd, men fant ikke el. Synes det var litt rart for jeg fant el forige mnd uten pergo. Testet fra dag 9-19. Får satse på at jeg hadde el likevel.

 

Det er iallefall kjempehyggelig at man får så mange svar når det er noe man lurer på her inne. Jeg holder egentlig til på "bli gravid", men håper å komme inn her snart :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de eneste symptomene jeg hadde var ømme bryster...

men det har de vært før pga pergo, bare at denne gangen gikk det ikke over....

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...