Gå til innhold

Det er jo helt utrolig!!!!

Anbefalte innlegg

Over all forventning her!!! :)

Snuppa på 8,5 mnd har til nå sovnet til puppen, og den siste tiden tullet veldig mye på kveld og natt, våknet ofte osv.

Igår begynte jeg en mild mild mild sove-kur... det tok 2 timer før hun sovnet. Jeg lå der inne i min seng v siden av hennes nesten hele tiden, ellers ble hun hysterisk.

Våknet 2 ganger igår kveld, men etter et par slurker vann og en sang så sov hun igjen, til 7 idag tidlig! :)

Var spent på idag, men hun sovnet etter 1 time, uten å skrike!!!! Var der inne sammen m henne idag også... har våknet en gang siden det, men en slurk vann som igår...! Dette er nydelig assa!!!

Og håper det blir enda bedre, så jeg snaaaaart kan ta meg en velfortjent tur ut!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5630628-det-er-jo-helt-utrolig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååhhhh så flink du har vært snuppa :) Og så SUPERT at du fant en "kur" som passa for dere :) Var omtrent noe sånn jeg gjorde også. sang og strøk henne på kinnet mens hun hyla. Litt vanskelig å synge når noen hyyyler alt de kan ;)

Men supert supert altså:)

Kjempebra:)Jeg skulle også gjort det samme.elias på 8mnd.må også ha puppen for å sove.Vi må ligge i senga for at han ikke skal bli forstyrret.Han vokner også 2-4 ganger om natten og vil ha pupp.Men jeg gruer såååååååå mye for all hylingen og sikkert søvnløse nettene:)

Prøv det mammatilelias!!! Jeg trodde også det skulle bli helt forferdelig og at hun skulle hyle seg gul og blå, men det har jo gått så greit!!! minimalt m gråt!!! :)

Men jeg var nødt til å være der inne da, ellers ble hun helt fra seg stakkar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...