Gjest Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 Bare morsomt for oss prøvere å få høre lit.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #2 Del Skrevet 13. juli 2006 Tisset kanskje litt oftere enn før, ellers kjentes det ut som om TR skulle komme bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har en herlig gutt:) Skrevet 13. juli 2006 #3 Del Skrevet 13. juli 2006 samme symtomene som rett før mensen men bare ekstremt pms noe jeg aldri var plaga med og ekstra vonde pupper, men jeg gikk å venta på mensen som jeg så sikkert trodde skulle komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøy@ Skrevet 13. juli 2006 #4 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg var ekstremt sulten, bare måtte ha mat ofte!!Ellers ble jeg fort sliten og tenkte at nå er det noe som skjer. Hadde også mensmurringer og trodde mensen skulle komme! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 13. juli 2006 #5 Del Skrevet 13. juli 2006 To kviser og ekstra med luft i magen..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmenzita Skrevet 13. juli 2006 #6 Del Skrevet 13. juli 2006 Høy temratur over lengre tid,men siden jeg har slitt med ustabile sykluser tenkte jeg ikke så mye over det. Kjente jeg ble kvalm av røyk,og da jeg sto og skulle prøve klær, og så de tydelige blodårene på brystene,kom egentlig ikke det positive krysset som noen stor overraskelse. (det bli ikke kjøpt noe klær den dagen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 13. juli 2006 #7 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg følte meg ekstra varm dagene rett etter unnfangelsen. Jeg ble også veldig fort øm i brystene- og ettersom det var veldig ikke planlagt og jeg gikk og ventet på mensen hadde jeg også noe som kjentes som litt milde menssmerter akkurat den tida mensen skulle komme. Jeg var en av dem som "bare visste" at jeg var gravid- så da mensen uteble selv om det føltes som den skulle komme var det ikke noe sjokk at testen ble positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå