Gå til innhold

Hvilke symptomer hadde dere før dere visste dere var gravide?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

samme symtomene som rett før mensen men bare ekstremt pms noe jeg aldri var plaga med og ekstra vonde pupper, men jeg gikk å venta på mensen som jeg så sikkert trodde skulle komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ekstremt sulten, bare måtte ha mat ofte!!Ellers ble jeg fort sliten og tenkte at nå er det noe som skjer. Hadde også mensmurringer og trodde mensen skulle komme!

Lykke til!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy temratur over lengre tid,men siden jeg har slitt med ustabile sykluser tenkte jeg ikke så mye over det.

Kjente jeg ble kvalm av røyk,og da jeg sto og skulle prøve klær, og så de tydelige blodårene på brystene,kom egentlig ikke det positive krysset som noen stor overraskelse. (det bli ikke kjøpt noe klær den dagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følte meg ekstra varm dagene rett etter unnfangelsen. Jeg ble også veldig fort øm i brystene- og ettersom det var veldig ikke planlagt og jeg gikk og ventet på mensen hadde jeg også noe som kjentes som litt milde menssmerter akkurat den tida mensen skulle komme. Jeg var en av dem som "bare visste" at jeg var gravid- så da mensen uteble selv om det føltes som den skulle komme var det ikke noe sjokk at testen ble positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...