Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uff, folk trur jeg er 3-4 mnd på vei, og jeg er 5+0 i morgen, gud den har bare blåst seg opp som bare det her.. Jeg prøver å holde magen inne men klarer det bare ikke.. Syntes det er litt flaut jeg da, nei jeg er bare 5 uker, ja så fet du har blitt da tenker jeg,ååå... Gleder meg virkelig til vi er 4 mnd på vei jeg, hehe.. Men får man ikke mage tidligere med 2 man enn med 1 da, mener å har hørt noe om det, å jeg fikk velidig tidlig mage sist.. Så dette kan bli virkelig spennende gitt.. Lykke til jenter..

Ingen mage her nei. Men har maaaaasse luft i magen:) Sist gang fikk jeg mage rundt 14. uke. Kanskje det blir litt tidligere denne gangen? Håper egentlig det. Det er jo kjekt å få mage slik at alle kan se at man er gravid. Er bare 5+4 så det er uansett noen uker til tenker jeg.

Ingen mage her heller, i hvertfall ingen som skylles annet enn luft. Dette med forstoppelse og oppblåsthet er ingen løgn altså! Tar Laktolose og spiser yogurt, men til ingen nytte!

er i dag 5+1, og skal stå brud rundt uke 15.. spent på om jeg passer inn i brudekjolen som jeg kjøpte i mars.....

Det er fantastisk dette her asså...Gleder meg vanvittig til og 7mnd og 3 uker!!!

Hilsen

Det er godt å høre det ikke bare er meg!!! Skal love dere min mann sperra opp øynene i går da han kom hjem fra jobb! "Dette ser mystisk ut"!!! (Han er redd for tvillinger), men jeg tror nok det bare er som noen her sier at magen kommer tidligere med 2. enn med 1.

Magen er på størrelse med en 4-5mnd gravide-mage!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...