Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Har akkurat kommet fra baby besøk hos stebroren min. Har ikke spes kontakt med han, men var med moren min og hennes forlovede (faren til den nybakte pappa). Så skulle jeg holde denne babyen da, også sier han til meg..."pass på hodet da, og nakken!". Mulig jeg er litt nærtagen altså, med hormoner og sånn men her sitter jeg og venter mitt eget lille nurk og har garantert vært borti fler unger enn det han har vært... Også snakker han til meg som...ja.....som jeg skulle vært ti år og holde en baby for første gang.. Syntes det er så sært jeg...men som sagt...er jo hormonmonster... Hva syntes dere andre om sånnt.... at folk sier sånne ting som er så opplagt mener jeg....grrr... Følte meg skikkelig tufs jeg når jeg skulle holde ungen...
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 hehe, skjønner godt at du blir irritert. !! Men fra en annen vinkel så er han sikkert far for første gang og litt "hysterisk" Husker selv jeg hadde angst for at ikke alle hadde helt rene fingreer da de kom for å hilse på jenta mi =)=) alle var dørrti! HORMONER JA.. d kan jeg skrive under.. Jeg føler at d hagler med hint mot meg om dagen... I går hadde jeg besøk og jeg følte meg tråkka på opptil flere ganger! Følte at alt jeg eide og alle mine valg blir angrepet! Men jeg tror faktsik jeg hadde grunn til d denna gangen da.. Kunne skrevet LANG om hvor slemme folk kan være med meg, hormonballen =)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2006 Ja, jeg skjønner jo det at han er litt redd for sønnen sin og sånn, men han trenger da ikke....nei, jeg følte meg rett og slett teit der jeg satt. Med et sånnt litt fårete smil på munnen og bare svarte "Ehh..jada". Fikk holde babyen i 30 sekunder.....så var det slutt ja...
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 hehe, typisk! bare vent til bleiearbeidet og barnegråten har tatt dem, da får du sikkert babyen slengt i armene når du kommer inn, og ansvar for alt som skal skje med den til du går!!! eller noe sånn midt i mellom! d roer seg sikkert anyway. Men jeg skjønner hvordan du føler deg. Nesten ikke BRA nok til å være borti den lille... DU vet jo hva du må si når han kommer på visitt nå da;-) ;-)
jakm80 Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Vi syns kanskje det blir litt teit, fordi vi allerede vet det. Men det er faktisk ganske mange voksne som ikke er så vant med små babier og ikke holder bak nakken. Tenk da dersom noe skjer med den lille, ville heller sagt fra på forhånd og fornærmet noen enn at babien min skulle bli skadet!!
Lykkelige-tulla Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 jeg kjenner på meg at jeg hadde blitt litt provosert også. Når du sitter der med kul på magen og så mange tilskuere, synes jeg det er unødvendig av han å si det. Det gjør så en føler seg helt ubrukelig i andres øyne og at de for alt i verden ikke skjønner hvordan du skal klare deg med en egen baby.. Jeg hadde nok tenkt tanken jeg også.. Har en svigermor som stadig slenger slike ikke-gjennomtenkte bemerkninger når jeg leker eller holder på med mine fille-tantebarn. Det er til å bli sprø av. Heldigvis har jeg min familie og mine tantebarn som jeg aldri har fått påpakninger om, og jeg regner med de hadde sagt fra hadde de sett på meg som helt ubrukelig.. Nei vet du hva? Jeg er sikker på at vi klarer oss vel så bra som disse "prakteksemplarene" og bedre-viterne!! Stå på !!
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Han er et hannkjønn. Og for dem så er ikke det å passe på nakken en selvfølge... Så da må de jo minne oss på det som er naturlig og bli mint om selv. Hormoner er no dritt ja!! Og virkelig, det er virkelig ikke en selvfølge for alle hunnkjønn heller. Mange jeg har sett som ikke tenker på nakken gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå