Gå til innhold

Sambo sa i stad til meg...

Anbefalte innlegg

"Så fin gravidmage du har. Den er så fin og hard."

Så ba han meg komme og stille meg foran han sånn at vi kunne se profil i speilet, mens har strøk magen min og fortsatte kommentere at den var så fin nå.

Ble så glad, var kjempekoselig :)

Er 14+0 idag, og har fått en liten kul på magen... Så er magen kjempehard for tiden :)

Han kommenterte da vi skulle på butikken også, da han strøk meg på magen, at den var blitt veldig hard nå, og at nå begynte det å vises sånn at andre kan se jeg er gravid og ikke bare har lagt på meg litt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5629989-sambo-sa-i-stad-til-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nesten som å høre min kjære d der =)=) De er så gode de gutta som er sånn!

Eksen min (faren til min datter) ville ikke gå offentlig med meg når jeg var høygravid, så d er så deilig nå når min nye kjære faktisk står å stryker magen min på butikken, og syns jeg er aller finest de dagene jeg lar magen strutte i en ettersittende topp. Han er stolt av meg=)

snille gode kjæresten min <3 <3

Annonse

Er herlig når gutta blir sånn:)

Min sambo er bortpå å stryker på magen og forteller meg hvor flott han synes at jeg er. Har aldri følt meg så fin før som det jeg gjør nå.

Han er kjempestolt av meg og vil at alle skal få se hva han har "fått til" hihihi. Koser og klemmer meg hele tiden, er helt som nyforelska vi nå:)

mens jeg må be på mine knær om at han skal kjenne babyen sparke litt. han virker ikke interressert i det hele tatt av magen. holder heller på puppa mine, noe jeg ikke synes noe særlig om. men å ordne utstyr og skryte av at han skal bli pappa, det gjør han! de er nå forskjellige de mannfolka, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...