Gå til innhold

Noen gravide som vil fortelle om symptomene sine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jo fortelle om mine symptomer når jeg var gravid da......merket at jeg ble mer sulten, fikk en veldig rar svettelukt når jeg trente (trodde det var noen ved siden av meg som lukta dritt...hehe). Ellers merket jeg bare at hele kroppen oppførte seg annerledes, den var blitt så rar! Vanskelig å beskrive. Så derfor tok jeg en test sånn tilfeldig, hadde nettopp sluttet med p-piller så trodde bare at jeg innbilte meg ting. Den ble jaggu positiv, da holdt jeg på å dette av doskålen ....hihihi ;o) min historie i alle fall! Sikkert derfor jeg ikke husker så mange symptomer, for jeg kjente ikke etter! Visste jo ikke at jeg var gravid.

Annonse

Kan fortelle litt jeg. Er 6+1.

Jeg hadde ingen symptomer da jeg testet positivt IKM-dagen. Tvertimot egentlig. Jeg var 100% sikker på at TR skulle komme for det føltes akkurat slik. Jeg var forskånet fra de verste symptomene forrige svangerskap og hittil har det også vært få symptomer. Har litt såre brystvorter, hatt ømme pupper et par dager, tisser litt mer enn vanlig og har murringer så å si hele tiden. Jeg er trøtt og sliten, men dette kan liksågodt komme av mitt lave stoffskifte. I dag har jeg vært svimmel og småkvalm, men ikke noe å snakke om egentlig.

SÅ, man trenger ikke å ha masse symptomer for å være gravid.

Lykke til alle sammen:)

Krysser fingrene for dere alle:)

Klem fra

Er ikkje gravid no, men har vore det for ikkje så lenge sidan. Hadde eigentleg veldig få plager gjennom heile svangerskapet, men var ekstremt trøytt, særleg i starten. Hugser òg at eg hadde kjempevondt i magen nokre dagar før ikm.

Hei, det ropes på meg?? :0)

Jeg hadde ikke store forhåpninger egentlig før jeg testet positivt. Hadde ingen "sikre" tegn.. Jeg testet pos 3 dager før ikm.. Jeg hadde endel luft i magen,, litt mere enn vanlig.. men det var jo ikke nødt å være svangerskapstegn.. Og så hadde jeg 2 kviser,, pleier ikke ha kviser, men det er jo igjen ikke så sikkert tegn.. Så jeg var spent da jeg tok testen 10 dager etter eggløsning... og den ble positiv!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...