Gå til innhold

Fikk sett mitt lille vidunder idag :-)

Anbefalte innlegg

Iallefall hodet og hjertet, morkaken lå foran, så var ikke lett å få sett skikkelig. Men selvsagt stas likevel, selv om jeg har vært gjennom dette en gang før. Spent på ordinær ultralyd 3.aug. Da får vi vite om det blir en lillesøster eller lillebror til storebror :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5629575-fikk-sett-mitt-lille-vidunder-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er fire, blir nesten fem før babyen kommer. Jeg skal på ul 3.august og håper da å få vite hvem som er der inne. Har en følelse av at det er en gutt til :-) Men blir selvsagt glad bare ting er ok. Har dere fortalt datteren deres om babyen i magen? Her har vi valgt å vente, blir lenge nok å vente uansett.

Vi har fortalt det. Nyheten ble så tidlig sluppet til alle rundt oss, hadde vært dumt om datteren vår på 2 hadde fått vite det av andre enn mamma og pappa. Hun gleder seg stort til å bli storesøster :) driver og vasker magen min så bebien skal bli fin og ren :)hihi

Vi kan nok ikke vente mye lenger her heller. Vil selvsagt heller ikke at han skal få høre det av andre. Og det er ganske tydelig for å si det sånn. Barn er nå søte :-) Sønnen min har etterlyst søsken lenge, så han blir nok glad :-) Han har begynt å lure på hvordan babyer blir til og, hehe. Så jeg fant ut at letteste løsning var å kjøpe en bok om temaet. Den tok han fint. Må innrømme at jeg unnlot enkelte detaljer.. synest han er litt liten til å vite alle fakta liksom. Hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...