Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er helt gira:)

Er 23+4 og kjøpte vogn i dag.

Plutselig ble alt så mye mer virkelig, fant den inne på Finn.no, nesten ikke brukt, 2005 mod, kombivogn i nøytrale farger akkurat sånn som jeg ville ha. Svigers hadde sagt at de ville betale for vognen til nurket vårt, så svigermor var med å så på og betalte.

Driver å pusser opp hjemme, så vi har ikke plass til den her, derfor står den hos svigers så lenge. Har allerede vært opp å sett på den en gang til, sammen med sambo, han likte den han også:) Tror det blir mange turer opp til svigers i tiden fremover for å trille og beundre vognen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5629464-kj%C3%B8pt-vogn-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldiggrisen:) Gleder meg til å kjøpe jeg også:)

Hadde sambo med på babybutikken i dag:) Vi skulle bare titte. Men vi er faktisk enig om hvilken vogn vi synes er finest:) Skal bestille etter ferien. Men fikk handla litt av "det store og nødvendige" da. Det som ikke er klær:) Dyne og kluter:)

I og med at sambo er opptatt med opp-pussing, fikk jeg ene og alene ansvar for å finne hvilke vogn jeg ville ha, jeg vet jo litt mer om sånt. Eneste kriteriene fra han var at håndtaket skulle være regulerbart:)

Jeg fant jo også en farge som han kan føle seg vel med å gå å trille på da, koksgrå, og så så vognen veldig sporty ut, det var det første han bemerket.

Gleder meg masse til å handle inn andre ting også, dyne, pute, kluter ol. vi har bestemt oss for hvilke seng og stellekomode vi skal ha, men må ha rommet ferdig først:)

Gjest leelu23 *25.11.2006*

Samme som oss da :)

Kjøpte når jeg var 20.. ett eller annet :) fant brukt simo-komivogn på nettet og falt pladask!

Folk himla med øyne - men la nå folk himle så mye de vil når vi sparer såå mye penger. Svigers betalte - så da var det jo ikke noe å lure på :)

Vår var også gråakti, selv om selgeren sa grønn.. kanke se den er grønn en plass jeg men.. så jeg sier mørkegrå!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...