Mayken Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Er helt gira:) Er 23+4 og kjøpte vogn i dag. Plutselig ble alt så mye mer virkelig, fant den inne på Finn.no, nesten ikke brukt, 2005 mod, kombivogn i nøytrale farger akkurat sånn som jeg ville ha. Svigers hadde sagt at de ville betale for vognen til nurket vårt, så svigermor var med å så på og betalte. Driver å pusser opp hjemme, så vi har ikke plass til den her, derfor står den hos svigers så lenge. Har allerede vært opp å sett på den en gang til, sammen med sambo, han likte den han også Tror det blir mange turer opp til svigers i tiden fremover for å trille og beundre vognen.
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Heldiggrisen:) Gleder meg til å kjøpe jeg også Hadde sambo med på babybutikken i dag:) Vi skulle bare titte. Men vi er faktisk enig om hvilken vogn vi synes er finest:) Skal bestille etter ferien. Men fikk handla litt av "det store og nødvendige" da. Det som ikke er klær:) Dyne og kluter:)
Mayken Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2006 I og med at sambo er opptatt med opp-pussing, fikk jeg ene og alene ansvar for å finne hvilke vogn jeg ville ha, jeg vet jo litt mer om sånt. Eneste kriteriene fra han var at håndtaket skulle være regulerbart:) Jeg fant jo også en farge som han kan føle seg vel med å gå å trille på da, koksgrå, og så så vognen veldig sporty ut, det var det første han bemerket. Gleder meg masse til å handle inn andre ting også, dyne, pute, kluter ol. vi har bestemt oss for hvilke seng og stellekomode vi skal ha, men må ha rommet ferdig først:)
Gjest leelu23 *25.11.2006* Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Samme som oss da Kjøpte når jeg var 20.. ett eller annet fant brukt simo-komivogn på nettet og falt pladask! Folk himla med øyne - men la nå folk himle så mye de vil når vi sparer såå mye penger. Svigers betalte - så da var det jo ikke noe å lure på Vår var også gråakti, selv om selgeren sa grønn.. kanke se den er grønn en plass jeg men.. så jeg sier mørkegrå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå