Gå til innhold

UNDERSKRIFSTKAMPANJE - Til flyselskapene: Slutt å ødelegge barnevognene våre!

Anbefalte innlegg

Har du fått ødelagt barnevognen, eller ikke ønsker å få barnevognen ødelagt på flyreise, oppfordrer jeg deg til å skrive under på denne kampanjen: http://www.vgb.no/2607/perma/81857/ Du støtter da følgende krav:

KRAV TIL FLYSELSKAPENE:

1. Emballer barnevognene for oss, og det på forsvarlig måte!

2. Stå ansvarlig for alle kostnader ved eventuell reparasjon/erstatning.

Skriv under og les mer om kampanjen her: http://www.vgb.no/2607/perma/81857/

Fortsetter under...

Ja hadde jeg bare fått vogna tilbake så..eller trilla rettere sagt. Kom hjem fra ferie 8. juni, trilla kom aldri på rullebåndet og flyselskapet ser ut til å gjøre lite og ingenting..

Det er ikke flyselskapene som står ansvarlig, de som håndterer baggasjen er da ikke ansatt i det flyselskapet du flyr med. Derfor er det så viktig med en god reiseforsikring:-)

Annonse

Vi har vært ute å flydd mange mange ganger, da vi må fly for å besøke famile.. Og vi har aldri fått vogn ødelagt eller blitt borte.... Så tror det er bare dere som ha vært uhedige... Et vennepar av oss reiser og veldig mye, og da har dem med både vogn og bilsete.. Og det ha alltid komt frem og like helt..

Vi har vært ute å flydd 6 tur/retur reiser det siste året. Og det har vært noen tull med vogna hele 3 ganger. Enten den er blitt skadet eller vi måtte vente en dag på at understellet kom frem. Fikk bra hjelp av flyselskapet, men fy søren så irriterende det er. Så jeg skriver gjerne under.

Norwegian gir ingen garanti på vogner, men jeg tror de aller fleste andre flyselskapene gjør det.

Når vi var i Køben sist, så ble en sånt boletryne sint fordi jeg ikke forstod hvordan han ville at jeg skulle pakke inn vognen i plastposten. Kalte meg "dum" og gode greier. "Gjør det du da, luring" sa jeg eplekjekt. Vi setter oss på Norwegian fly hjem og gjett hvem som fikk en smadret vogn ved ankomst? Jo, vi.... :(

Skriver under på denne her ja. Jobber daglig med reiseforsikring og det er et stooooort problem dette at vogner blir ødelagt. Så det er ikke unntaket men oftere tilfellet at vogner blir ødelagt. Jeg var å reiste med gutten min og fikk da låne vogn av dem jeg skulle besøke. Ville ikke ta med vogna mi, da risikoen er altfor høy til at den blir ødelagt. Men må man ta den med så må man jo bare det...dessverre.

Velger å være anonym:)

Annonse

Da hopper jeg over her, for gullet er blitt ett år!

Det er jo veldig kjekt, men da vi reiste for å feire bursdag sammen med mormor og morfar kom vi hjem med ødelagt vogn. Sambo stod tilfeldigvis og kikket ut da de losset bagasjen (lite fly og god oversikt) og der kom jammen vogna vår flygende gjennom lufta. Spesialpakket med "fragile - handle with care" med digre bokstaver. Men det var det tydeligvis ingen som brydde seg om. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. godt vi har reiseforsikring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...