Gå til innhold

Leukemi

Anbefalte innlegg

Jeg går og bekymrer meg for helsa mi. Jeg er redd for at jeg kan ha leukemi. Jeg føler meg litt slapp, blir lett andpusten og har av og til hjerteklapp og er lit svimmel. Ellers har jeg god matlyst og veier 75 kg. Men jeg er generelt en del slapp, og føler at jeg trenger mye søvn. Jeg kan sove lenge utover formiddagen hvis jeg får sjansen til det. Jeg kan også verke litt her og der rett som det er. Jeg har vært forkjøla nesten en gang i måneden det siste året, ikke alle forkjølelser har vært kraftige, men de har vært der.

Jeg er 30 år nå, og jeg bekymrer meg veldig hvis jeg skulle ha fått leukemi. Barn med leukemi blir som oftest friske her i landet i dag, men voksne har langt fra så god prognose. Hvis jeg har leukemi nå så er det vel små sjanser for at jeg blir frisk av det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5629134-leukemi/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Nei, jeg vil ikke si jeg får lett blåmerker, i hvert fall ikke noe lettere nå enn for f.eks. 3-4 år siden. Men jeg hadde en rar og ubehagelig opplevelse for en måned siden, og det var at en liten blodkar gikk inni fingeren min. Det var på ringfingeren min. Antagelig skyldtes det at jeg hadde klemt den uten å være klar over det. Det var så vondt med en gang, jeg ble blå på innsiden av fingeren og var skikkelig vondt. Men det gikk ganske fort over, selve smerten i fingeren, men jeg hadde det blåmerket på innsiden av ringfingeren i noen dager etterpå. Bank i bordet - det har ikke skjedd siden. Så jeg håper den episoden med blodkaren som sprakk i fingeren skyldtes at jeg hadde klemt fingeren.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5629134-leukemi/#findComment-5826058
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...