Gå til innhold

Til ka-ping vedr kjole.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte min på Peder Risøe på Trondheim Torg, den fins i svart/hvitt, rødt/hvitt og brun med prikker, de to siste versjonene er på salg til ca kr 300, den svart/hvite vet jeg ikke helt. Skikkelig Marilyn Monroe-kjole, nydelig :) Frykter det kan bli litt kaldt imorra men det driter jeg i, så lenge jeg ser så smashing ut som jeg gjør :D heheheh

ps: hvis du ikke er så veldig stor (sånn som meg, hehe) så har de en del nydelige kjoler på den butikken i Thomas Angellsgate som jeg ikke helt husker hva heter... like ved 7-11 i søndre. Tror den heter Fransa... de er sommerlige og fine, og har plass til litt mage, samtidig som du fremdeles ser ut som en kvinne og ikke et telt. Men de ble litt små for meg da.

Jeg kaster meg på denne kjole-tråden. Ka-ping, kjolen din høres kjempefin ut! Jeg tror jammen jeg skal ta meg en tur til storbyen for å sjekk opp denna. Jeg føler meg som en gammel feit røy for tiden og det er ikke gøy når en skal i bryllup. Trenger å snu den følelsen til litt Monroe-følelse istedet! :)

Jeg har lyst på en kjole som ikke får meg til å føles a`la sirkus Zorba. Høres veldig fin ut de som går inn under brystet, og legger seg rundt magen. Mange av kjolene jeg har prøvd hittil er av en slik stoffkvalitet (stivt rynkestoff) som gjør at de står ut fra brystet og ned. Da er det jo helt telt med en gang.

Annonse

Kjolen min er som sagt i marilyn-monroe-stil, med halterneck, den er i mykt stoff som legger seg fint mot kroppen min, fremhever brystene og har en søm rett under dem som gjør at stoffet ligger tett over magen og faller fint ned mot knærne :)

Prøver generelt sett å holde meg unna sirkus-looken, syns det er en grei leveregel. Jeg trenger ikke se ut som den lett overvektige venninna til farmor på bingo'n selv om jeg er gravid liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...