Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 MIdt i bursdagsforberedelsene slo kvalmen til... 8 uker inn i svangerskapet. Akkurat lik sist svangerskap, ingen morrakvalme, men kveldskvalme. Graviditet er jo ingen sykdom, vel.... 2 mnd med kvalme... 4 mnd med bekkenløsning... Men jeg er jo ikke syk da... Hvorfor ønsker jeg meg et svangerskap til med kvalme og bekkenløsning, sure hormoner og trøtthet.....? JO, det var det for å få nokk ett herrlig og vakkert barn!!! Det var jo resultatet som bare var verdt hele 9 mnd!!!! Ikke tenk på varm bløtekake og laksesmørbrød.... blurph! Barnet, det vakre barnet... som er verdt alt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taram har gutt&jente Skrevet 13. juli 2006 #2 Del Skrevet 13. juli 2006 Hørtes veldig kjent ut ;-) Hadde også kveldskvalme i 2-3 mnd med førstemann, fra uke 6, og bekkenløsning fra uke 20. Ble kvalm litt senere denne gangen, ca uke 8, og det ga seg etter 2-3 uker. Fikk du gutt elle rjente forrige gang? Jeg føler svangerskapet mitt hittil (11+2) er så likt det forrige at jeg ikke kan innbilde meg noe annet enn at det er enda en gutt på vei ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå