Gå til innhold

"Grunnen" til at jeg ønsker meg jente neste gang!

pilutta

Anbefalte innlegg

Har fulgt med på tråden "madeleine 74" startet....og forstår godt hennes jente-ønske.Jeg har selv to gutter og vi ønsker oss et friskt barn til,gjerne en jente denne gang. Min grunn til å ønske meg så veldig en jente er at både mannen min og jeg kommer fra veldig små familier og vi er begge enebarn, noe som medfører at barna våre hverken har tanter eller onkler eller søskenbarn. Det hadde vært så fint for familiebalansen med en jente neste gang.Bryr meg ikke om de rosa kjolene eller dukkene, for alt jeg vet kan jeg få ei jente som er like fotball og hockey- gærn som gutta våre. Jeg har bare mamman min som nær familie foruten mannen min og gutta mine og jeg tenker med gru på den dagen hun ikke er mer.Derfor ønsker jeg meg så inderlig en datter å komme nær,som jeg er med min mor. Tro meg når jeg sier at jeg er en lykkelig gutte-mamma.Jeg er så utrolig stolt av de gode gutta mine og har et svært nært forhold til dem begge, og de har gjort meg mye tøffere he he..for her går det i fotball og hockey dagen lang:-) Må bare si at jeg veldig ønsker meg ei jente og vi kommer til å "prøve" på jente neste gang, men da snakker vi kjerringråd og ikke 100000kr.

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

jeg har 2 gutter og ønsker meg ei jente. var på privat ultralyd og fikk beskjed om at jeg venter gutt. ble litt skuffet da jeg alltid har hatt en drøm om ei jente men gleder meg masse til min lille gutt nr 3 kommer. jeg ville ikke byttet bort guttene mine for noen jente men ser ikke noe galt i å bli litt skuffet

Er helt enig, det er lov å føle seg litt skuffet med en gang. Av erfaring går det fort over, en må bare få la det synke litt inn, etter å ha store forhåpninger om denne jenta.Er VELDIG VELDIG glad og fornøyd med mine 4 gutter jeg:o) Men jeg ønsker meg fortsatt ei lita tulle, jeg føler liksom en svak uro inni meg.. enten så prøver vi igjen, hvis ikke er jeg sikker på at denne uroen senker seg med tiden:o) Klem

Men husk da, at selv om du evnt får en datter er det jo ikke sikkert du får det nære forholdet du ønsker deg? man veit aldri aldri om hvordan slike ting urtarter seg, kansje er det en sønn man faktisk får nærmest forhold til eller begge deler??

Veit ikke jeg, skuffet hvis man ikke får kjønnet man ønsker seg, hvorfor får vi barn egentlig? jeg har tenkt mye på det selv, får vi de for vår egen del eller barnets del? barnet sier jeg, og da betyr ikke kjønnet så mye. vi prøver å forme barna våre men når de blir store er det ikke sikkert alt blir slik vi ville;)

men ja, det er lov å drømme litt og håpe litt innerts inne, vi er da bare mennesker. har selv en nyyyydelg liten gutt og er så glad i han at det gjør vondt. så føler at det bare er normalt at jeg kikker litt på jentebabyer nå for det hadde jo vært moro det, men kikker også på små guttebebiser..og tenker at det hadde jo vært moro med en til der og. nyt bebisen dere uansett kjønn.

og, hvis noen sier: ja, det blir vel kansje en jente nå, til meg så sier jeg klart i fra hva jeg mener om den saken. føler sterkt at jeg ikke vil vite hva jeg får for bebisen er velkommen til oss for den den er..ikke kjønn.

ha en fin tid med bebis i magen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...