prøver3 Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 hun tok innvendig ul,celleprøve osv... jeg hadde pco i en mild grad. er på dag 18 i dag etter pergo denne mnd. gu kunne ikke se noe eggløsning. men sa: den kommer nok snart !?!!! er ikke dette litt "sent" å ikke hatt el etter pergo eller? hun ville ikke gi meg mer pergo,for mannen måtte ta en sædprøve først. måtte vente helt til i slutten av september for å få time hos henne igjen. da i håp om at sædprøven er klar. kunne få pergo om det ikke var noe galt med sæden ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628572-da-har-jeg-v%C3%A6rt-hos-gu/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
susse Skrevet 14. juli 2006 #2 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei på deg! Det er jo bra at du har fått noen svar.. Man kan vel få el helt opp til dag 20 med pergo. Men det er jo ikke 100% sikkert at du vil få el siden du har pco. Det kan jo være at du da evt neste gang må ha en større dose men det er jo opptil gyn å vurdere. Jeg er helt enig med gyn om at du ikke skal ha flere kurer før sædprøve foreligger. Det er jo helt på tryne å utsette deg for dette hvis det er noe galt hos din kjære. Og at du nå ikke får en kur på et par mnd gjør ingenting. For det første har kroppen godt av en kunstig hormon fri periode og for det andre sitter pergo en stund i kroppen, så det kan godt tenkes at du blir gravid i fri perioden. Få gjort unnav sædprøven så fort som mulig slik at svaret foreligger når du kommer tilbake til gyn. Kos dere med sex annenhver dag fra i dag og se hva som skjer. Husk at du nå også må ta utgangspunkt i at du har sein el når du beregner IKM. Lykke til Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628572-da-har-jeg-v%C3%A6rt-hos-gu/#findComment-5635083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå