Gjest Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 så lar vi den synke laaangt ned på listen, og bryr oss ikke om den ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #2 Del Skrevet 13. juli 2006 Hehe....DET hjalp sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #3 Del Skrevet 13. juli 2006 Det var jeg som la det innlegget ut. Sorry, det var ikke meningen å provosere noen. NEI, jeg er ikke en kristen fanatisk abortmotstander. Jeg ville bare seriøst høre hva dere syntes om den siden, regnet bare med at det var mange her som fra før hadde sett den. Den fikk det nemlig til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Seriøst; når siden heter det den heter, tror jeg de fleste på forhånd klarer å ta det valget om de skal gå inn på den eller ikke. OG; de som ikke orker slikt, går heller ikke inn på et innlegg som heter ADVARSEL sterke scener...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #4 Del Skrevet 13. juli 2006 Nysgjerrighet, min venn, er en sterk kraft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #5 Del Skrevet 13. juli 2006 jepp..er ikke vanskelig å pirre en nyskjerrighet.. synes det er totalt unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå