Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 er det farlig å bruke det når man er gravid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrippTrappTreskoen Skrevet 13. juli 2006 #2 Del Skrevet 13. juli 2006 Det sies så. Vibreringen kan skade barnets hjerterytme har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 13. juli 2006 #3 Del Skrevet 13. juli 2006 Du kan bruke den utenpå tror jeg, men ikke innvendig. Godt noen har sex, tør ikke jeg.. *chicken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #4 Del Skrevet 14. juli 2006 Er det sant? At det kan skade barnets hjerterytme? Jeg bruker ofte vibrator når jeg har sex for å få orgasme. Tror det blir vanskelig å være uten i 9 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #5 Del Skrevet 14. juli 2006 Man kan bruke vibratoren utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #6 Del Skrevet 14. juli 2006 jeg må også ha dildo for å få orgasme,men nå når jeg er gravid bruker vi ikke vibratoren, hørt at det ikke er bra nei, men stimulerer du klitoris med vibrator samtidig som du bruker dildo uten vibrator, ja da kommer du ganske så sikkert...............prøv det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #7 Del Skrevet 14. juli 2006 Ja jeg bruker vibrator på klitoris når jeg har samleie, men ikke hver gang. Bruker den ikke inni, så jeg er fornøyd dersom jeg kan fortsette å bruke den utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #8 Del Skrevet 14. juli 2006 Merkelig at alle var anonyme på dette spørsmålet....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #9 Del Skrevet 14. juli 2006 Noen som kan anbefale en hendig, stillegående vibrator til utvendig bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. juli 2006 #10 Del Skrevet 14. juli 2006 jeg er ikke anonym.. egentlig fra 3 tri,men husker vi lurte på dette når jeg vra i 1 tri.. du kan helt fint bruke den utvendig-ikke noe problem;) men ikke inni fordi det kan komme borti livmorhalsen etc og forstyrre.. vet ikke om det kan være noe i det med hjerte rytmen også.. men utenpå er det i hvertfall ikke farlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå