mamsen og ML+litenimagen Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 16. juli 2006 god kveld:) akkuart kommet hjem fra grilling hos venner, utrolig deilig å komm seg ut litt blandt folk. utrolig hvor usosial man kan bli. føler at jeg har blitt så mye mer voksen i det siste, som om alt som skal gjøres og kjøpes skal overveies mye mer, ofte med hensyn til det ufødte barnet. blir overreaket over meg selv og min morsfølelse, merker at jeg setter alle mine behov på vent og det som er best for barnet foran. kanskje det også er grunnen til at jeg ikke har så mye å prate om med vennene mine lenger. jeg mener, vi prater jo men jeg er på vei til en helt annen planet som er så utrolig langt fra deres. føler bare at vi glir lenger og lenger fra hverandre. er kanskje ikke så rart om ikke dere føler det sånn. dere har kanskje mange venner som allerede har barn eller venter? uff, syter litt nå altså, men vet dere hva, det er virkelig ikke lett og være ung og gravid! så er det mandag i morgen, jobb igjen. kommer til å bimme mye i morgen, lite å gjøre på jobben.... håper dere er her litt på formiddagen da:) jeg skjønner ikke at du (iselin) greier å avstå fra søtsaker, føler på en måte at jeg skal unne meg selv å spise det jeg synes er godt, nå som det er så mye jeg ikke kan gjøre. er så rart det med mat, var i butikken i dag(søndagsåpen), pluttselig mens du er der får du bare sånn trang til en eller annen matvare og der og da så bare måååå du ha den. i dag var det lakris, uff... skulle ønske det var noe sunt, men har vært flink med frukter og grønnsaker i dag da så har ikke så dårlig samvittighet. skal prøve å kutte ned på sukkerinntaket. det er nå forbudt med brus og annen sukkerholdig drikke(untatt eple juice) på hverdager, kjæresten passer heldivis på. men alikevel sp har jeg blitt hekta poå slush den siste uken...før var det knaske røtter! har dere fått dilla eller antidilla på noe? jeg har lyst til å føde snart! vil se den lille jenta mi, hun kan ikke komme fort nok! funnet ut hvilken farge vi skal male rommet nå, det blir fersken:) sulten igjen, må spise litt før jeg hopper til køys:) vi snakkes i morgen jenter! sov godt:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5653765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 16. juli 2006 jo, glemte en ting, ang hvordan du kan kjenne livmoren. legg deg rett ned og kjenn etter en "klump" som er hardere enn resten av magen. den er ikke stor så kan være du ikke kjenner den med en gang. lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5653784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 17. juli 2006 #28 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg spiste jo litt godteri før, men da visste jeg at jeg kunne gå på trening og trene hardt etterpå. Nå vet jeg jo at jeg ikke kan vi mer enn 80% av det jeg orker. Men ja, prøver helt å holde meg unna godis. Vi gidder ikke kjøpe det en gang sånn at det er tilgjengelig hjemme heller. Men har kjøpt masse masse frukt og sånn i det siste da. Det er jo mye bedre. Og det samme med brus. Det er bare rett og slett ikke kjøpe det. Vi har cola i kjøleskapet, men jeg drikker aldri cola. Bare når jeg har vært på fylla, og det er det jo ikke noe sjanse for at jeg gjør nå...hehe.. Jeg har allerede litt kvinnelige former da, så vil ikke legge på meg for mye, selv om jeg er rimelig sikker på at mye av det forsvinner når jeg føder...Men uansett... Like greit å la vær. Men syntes ikke det er noe vannskelig å ikke spise godteri, har ikke lyst på noe liksom... Har enda ikke fått dilla på noe heller anti dilla. Nå har jeg alltid vært sær på lukter og sånn, men nå er jeg sikkert 5 ganger værre en det jeg var før. Også blir det sånn at jeg nesten brekker meg, og sånn var det ikke før. Nei, reagerer ekstra på lukter på ting jeg virkelig hatet før også, tunfisk, makrell i tomat, søppellukt, banan...*grøss* Får nesten brekkninger bare jeg skriver om det...haha.. Husarbeid ja, vi ble venner igjen da...hehe, så dro vi ut å kjøpte frukt og sånn også så vi på haisommer. Skjønner ikke at noen syntes den filmen var så skummel, den finnes jo ikke skummel. Har aldri syntes haier og sånne filmer har vært skummle. Det er få skrekkfilmer som skremmer meg. Det finnes iallefall en film nå som jeg ikke tør å se alene, og det er fordi jeg syntes den er så ekkel, for jeg så den alene når jeg var liten og det var Exhorsisten, eller hvordan det nå skrives. Mange syntes den er teit, men jeg syntes den er ekkel... Var å så The Omen på kino også, den var også litt guffen. Jeg elsker skrekkfilmer og hater sånn romatisk drama filmer...hehe.. Nå har samboeren dratt på jobb, jeg har fri, og akkurat nå ser jeg på Monkey Buisness... JEg elsker da aper... Så blir det trening tenker jeg, halv elleve....juhu! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5655051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 17. juli 2006 kjeeeder meg! uff, jeg synes haisommer er grusom jeg, kan ikke fordra haier, de er min store skrekk, er på grensen til det hysteriske en gang i blandt. hehe... i motsetning til deg så foretrekker jeg komedie og kjærlighet jeg da, fremfor skrekk. synes det er så ubehagelig å sitte anspent hele tiden. så the grudge på kino to ganger, begge gangene var like jævlige, holdt seriøst på å tisse på meg! så bar det hjem med hjertet i halsem, akkurat som å være liten jente igjen. sjekket under sengen og greier og greide ikke sove før langt på natt. nei huff:) jeg lurer så fælt på hvordan jeg blir etter fødsel jeg, spent på om kroppen og puppene bare siger sammen, er min store frykt! men skal amme uansett, det er jo det sunneste for barnet, men skal ikke holde på et år, slik som mange gjør, det blir for mye... hva med dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5657599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 17. juli 2006 #30 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg liker komedier da... Men sånn drama buhu kjærlighetsfilmer er skikkelig gørr syntes jeg... Men jeg elsker haier jeg da, både samboer og jeg dykker, (ikke nå når jeg er gravid da) Og min drøm er å dykke i sånn bur med hvithai....DET Hadde vært helt konge! Jeg også lurer på det med etter fødsel, men gidder ikke bekymre meg så mye for det. Så lenge man trener og holder seg i form, så blir det nok bra. Og man ikke har lagt på seg 40 kg, for det tror jeg kan bli vannskelig å få av.. Prøv å ikke tenk på det du heller, tenk hva kroppen din har laget da? Et av livets største mirakler... Skal såklart amme, de har så godt av den morsmelka, forebygger masse sykdommer og sånn som baby.. Men håper jeg kan pumpe meg og fryse ned melk, for da kan samboer og andre passe på baby uten at jeg er der... Jeg syntes det er viktig at barnet også er vant med fremmede.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5657673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #31 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei igjen! Jeg har ikke hatt så mye tid til å kjede meg i det siste, så det har blitt litt lite BIM. Samboeren min har også ferie nå, så da prøver vi å finne på litt. Idag tok vi en Sverigetur og kjøpte masse kjøtt. Ble en svær pose godis også..Huff, også jeg som skulle skjerpe meg! Skulle ønske jeg var mye flinkere, sånn som Iselin, jeg tror jeg må jobbe med meg selv fremover! Idag har jeg i hvert fall gått en tur, det føltes bra! Håper ikke jeg skal legge på meg så veldig mye mer enn nødvendig, men skjønner jo egentlig at jeg må skjerpe meg litt hvis det ikke skal skje da! Men med meg er det litt enten eller...enten må jeg kutte ut alt og være ganske streng, ellers glir det bare ut. Er litt redd for å spise for lite også...De sier jo at babyen tar det den trenger uansett, men vil jo ikke stresse kroppen med for lite energi heller. Ikke noe problem nå om dagen i hvertfall..hehe. Jeg synes en del skrekkfilmer blir så usaklige at jeg ikke klarer å synes de er skumle, blir ofte bare komisk for min del. Synes en av de skumleste jeg har sett til nå er Villmark, den norske, for den kan man liksom "kjenne seg" litt igjen i... Det må ha et visst nivå av realisme hvis jeg skal bli skremt. Men når det er sagt, hvis jeg først blir skikkelig redd så synes jeg filmen er bra, da har den gjort nytta si! Vi så Pirates of the Caribbean på kino igår, herlig film, jeg digger Captain Jack Sparrow, haha...Depp spiller den rollen så bra, tror jeg aldri hadde blitt lei av å se han. Når det gjelder den ammingen håper jeg selvfølgelig å få det til, men har skjønt at noen sliter, så det er kanskje ikke en selvfølge for alle. Men enig med Iselin over her, synes det er fint hvis andre kan passe babyen, og ikke minst er det jo superkos hvis samboeren min kan gi melk fra flakse, så jeg håper det funker å pumpe innimellom. Liten spire, jeg skjønner hva du mener med å bevege seg i ulik retning som venner. Foreløpig har ikke dette vært noe problem for oss, folk vi kjenner synes det er veldig stas, men vi er egentlig de første av vennene våre som får barn, så det blir spennende å se hvordan det blir når småen faktisk er ute! Det er jo naturlig at man får helt ulike prioriteringer, men hvis man er litt bevisst på å ikke bare snakke om babyen og babyting hele tiden, så blir det vel lettere for venner også. Det er ikke sikkert det er like lett for dem å vite hva de skal snakke med deg om heller, plutselig har du fått noe helt nytt å være opptatt av, som du sikkert har bedre peilin på enn de fleste av dem fordi du leser om det og oppsøker informasjon. Snakker litt av egen erfaring her, jeg har i hvertfall ikke følt at jeg har hatt noe å bidra med når kjente har blirr gravide og fått barn. Man vet jo kjempelite om det når man ikke har opplevd det selv. Men kanskje det hjelper hvis du prøver å inkludere de litt..Spør om de vil bli med å se på utstyr/gravideklær og sånt, det kan jo hende de har kjempelyst til å stille opp, men ikke vet helt hvordan fordi du plutselig har forandret deg litt i forhold til før du ble gravid. Mener absolutt ikke at jeg er noe ekspert på dette her altså, kommer til å møte på de samme utfordringene selv, men det var i hvert fall mine tanker om saken:-) I morgen tidlig skal vi til legen, må ta blodprøve...Har dere gjort det? Hvordan var det, tok de mye blod? Det viktigste blir å få høre hjertet, håper så veldig veldig veldig at vi får det!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5659453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 17. juli 2006 #32 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei hei... Ja, du ble helt borte i dag, men skjønner prioriteringen, så du er unnskyldt...hehehe...neida... Nei, det med godis og sånn, iallefall når det gjelder meg, så må jeg bare slutte helt med det. Hvis ikke har det lett for å bli hver dag. Men det er bare de første dagene som er litt ille, da har man jo lyst på alt, men etterpå er det ikke noe problem... Ja, er enig med deg om skrekkfilmer, det er derfor det er så få som er ekle, for de blir så usakelige. Personlig syntes jeg ikke villmark var så skummel. Den så jeg alene hjemme i mørket uten problem.. Men den var jo bra.. Skvatt jo bra et par ganger...hehe. Faen ass, samboer skulle pusse båt i dag han, båten står hos en kompis, og så havnet de på fylla... Langt ute i ødemarken. Ringte meg i sted, lurte på om jeg kunne hente.... RIIIGHTT... Han drita full, joda, han skal på jobb i morra, men jeg akter ikke å hente han hjem, så full som han var, så blir han liggende rundt doskåla i natt, og jeg som har fobi for spy og sånn, takler ikke det akkurat nå. Og etterpå skal han ligge ved siden av meg og lukte fyll og faenskap...snorke og... Nei, han kan bare bli der ute til i morgen. Kjører ikke langt borti fetsund for å hente han. Han burde tenkt på at han skulle jobbe i morgen før han tok den første drinken ja... Får jeg senga alene i natt. Kan jeg sove rolig og stille... Helt greit for meg... Det med venner og sånn. Jeg har noen fantastiske venner som blir som reservemødre for oss tror jeg. Samtlige har meldt seg frivillig til å passe på den lille og de er fantastiske mennesker så det vil jeg ikke tvile et sekund på heller. Ellers prøver jeg å ikke snakke så mye om graviditeten, lar heller de spørre sånn at temaet blir brakt på bane av dem og ikke meg.. Blodprøve hos legen er ikke noe problem. De tar vel et ragensrør eller to tenker jeg. Fort gjort.. Nå har en veninne og jeg akkturat sett Ungkaren, og han valgte hu kjedelige dama der. Skuffa nå altså... Stakkar Moana, hun ble jo helt knust... Nei, nå skal jeg hoppe i seng...snart... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5663118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #33 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, jeg skal skjerpe meg fullstendig på det med godteriet jeg også! Må bare spise opp det vi kjøpte i Sverige først...hehe. Skjønner din irritasjon over full samboer ute i ødemarka ja! Hadde reagert sånn selv...de guttene altså...Kan bli gal noen ganger! Min er for såvidt oftere ute å fisker til langt på natt enn han er å drikker, så jeg skal ikke klage så mye, men når han først tar seg en dram (les ti) så blir han så trøtt og kjip at kvelden som regel blir ødelagt. Kjempekjedelig!! Lurt å la andre bringe temaet opp ja, det skal jeg også begynne med. Får jo luftet mye av tankene om graviditet og baby her inne på BIM, så det skal gå greit:-) Hos legen idag tok de 4 glass med blod..Det gikk egentlig helt fint, kjente stikket, men så en annen vei. Nesten vondere å rive av den tapen over bomullsdotten etterpå, hehe...:-) Da jeg spurte legen om han ville høre på hjerte sa han først nei, at det var alt for tidlig. Jeg ble så skuffet, sist jeg var der sa han jo at han skulle prøve denne gangen. Så da jeg spurte pent og sa hva han hadde sagt sist så smilte han og gikk med på å gi det et forsøk..Jeg hadde jo tatt med samboeren min og alt, i håp om å få høre litt. Først fant han bare min puls, men like etter hørte vi det lille hjertet!! Super lyd!! Kjente jeg ble helt glad i hele kroppen, hehe, klisje, I know! Men fantastisk! 140 slag i minuttet bekrefter mistanken om en luten gutt, så jeg tror på det frem til det motsatte er bevist, siden han som tok ul også mente at han så en liten guttetiss. Det er så gøy, jeg blir kjempeglad for gutt! (Blir seff like glad hvis det ikke skulle stemme) Ellers da jenter? Skjedd noe nytt i det siste? Jeg har tatt årets første bad i sjøen, deilig! Over 20 grader, skal ikke klage da!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5670048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 18. juli 2006 #34 Del Skrevet 18. juli 2006 Samboeren min i går ja...for en greie... Han drikker veldig skjelden, han skal ha for det, men han kan jo ikke begynne å drikke først, SÅ spørre om jeg kan hente han... Blir litt irritert på sånn, han visste jo han skulle på jobb og alt...men men, ikke mitt problem. Det med blod prøve er jo ikke noe prob nei, pleier heller ikke å sitte å se på, det klarer jeg ikke, jeg snakker og snakker, tenker på andre ting. Men en gang jeg tok blodprøve så sa hun sykepleieren " nå er jeg inni åra di" og da fikk jeg helt noia.... Så ekkelt sagt syntes jeg, vil ikke vite om hun er INNI åra jeg, jeg hater ordet åre, og jeg ser det for meg at nåla er inni der...*grøss*, nei pokker heller... Jeg bare det DER må du ikke si, for nå fikk jeg helt panikk...hehe... Var i sverige i dag vi da.. Kjøpte bil sete til lille vennen. Juhu, Fantastisk følelse å shoppe til den lille da... Fikk helt blod på tann jeg, ville bare kjøpe mer, reise seng og vippe og bleiebøtte og...ja... hele greia...hehe... Men er kjempe fornøyd med den bil stolen. Kjøpte en Maxi Cosi , i forskjellige grå nyanser.... Passer både til bil og baby. Tenkte på at det må matche med klær og sånn...HAHAHAHA... Legen mente også hjertelyden min, eller til babyen da, lå på 140, da hørte han på hjertet og så på klokka typ, men på babywatcher ligger den på, når baby er rolig 144-146, men når baby er aktiv, 150-155. Tror jeg har en liten jente der... Begynner å merke liv hver dag nå, bare litt sånn leamus opplegg, det er kjempe koselig.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5670217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #35 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei igjen! Har ikke vært så mye innom disse sidene denne uka, men nå skal jeg i hvert fall skrive et inlegg her. Grattis med bilsete! Kjempegøy å begynne å handle litt store ting da! Vi hadde tenkt til å kikke litt da vi var i Sverige en tur på mandag, men fant ikke noen utstyrsbutikker, så vi får ta det en annen gang. Hvor mye måtte du betale for bilsetet? Jeg er også litt jålete på hvordan ting ser ut, men vi har ikke bestemt oss for sete enda, så vi får se hva det blir når den tiden kommer. Det viktigste er jo sikkerheten, men når man først har valgt type kan man jo ta noen fine farger:-) Har dere tenkt på hvilken vogn dere skal ha? Jeg har hele tiden synes Mutsy Urban Rider er kul, men jeg tror egentlig ikke det blir den, er litt i tvil på om den er like praktisk som de mer tradisjonelle vognene. Kan jo ikke velge vogn bare fordi den er kul heller. Så til nå tror jeg Teutonia Mistral ligger øverst på ønskelista, men Emmaljunga har jo og fine vogner, så vi må nok ta noen diskusjonsrunder når den tid kommer. Er jo greit å høre med noen som kan litt om det også, så vi finner en som passer til vårt bruk! Jeg har også kjent sånn leamus-aktige bevegelser nå, det er ikke så mye, men lenge nok på samme sted til at jeg er ganske sikker på at det er mini!! Veldig morsomt, men skulle ønske jeg kjente det oftere! Merker likevel at jeg er mindre bekymret nå som vi har vært å hørt hjertet. Da jeg var på ultralyden var det jo før uke 12, så jeg tenkte hele tiden at ting fortsatt kunne skjære seg etterpå... Men nå som vi hørte hjertet i 14. uke så er jeg mye mindre bekymret.Man er aldri helt trygg selvfølgelig, men når det kommer til et visst punkt må man jo bare begynne å tro at dette går veien:-) Nå venter jeg bare på at den lille "fleskemagen" begynner å se litt mer tydelig gravid ut, hehe.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5688875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 21. juli 2006 #36 Del Skrevet 21. juli 2006 Det med vogn og sånn, jeg er litt usikker. Jeg bryr meg egentlig ikke om hvordan merke det er, bare den er bra, stor nok til vinter, sånn at man får plass til pose oppi der og fine farger. Så faktisk en fin brio vogn, men vi skal en tur til i Sverige i vinter, så vi kjøper den nok der. Da får jeg sånn jeg vil ha med sånne hjul forran som er lett å snu vet du. Jeg husker ikke navnet på den. Bare at den var kjempe lett å styre. Fire hjul... Og er foreløpig kjempe fornøyd med bilsete. Det er lett, veier ikke så mye, og den er litt stilig. Har den stående i stua her, så jeg sitter å se på den hele tiden.. Jeg er ikke redd for at det skal gå galt nå, det er jeg ikke, men har begynt å bekymre meg om den lille er som den skal osv. Om den har hjertefeil, om det er noe galt med ryggraden...osv... Dette er da tatt helt ut av luften altså. På siste UL sa legen at alt så bra ut med involler og ryggrad og nakkefold, men du vet. Hodet mitt vandrer sin egen vei når det gjelder det der. Er ikke såå lenge vi skal på ordinær UL. Gleder meg og gruer meg til det. Men alt er vel ok. Nå skal jeg snart på trening.....så er det helg...juhu! Ellers, går det bra med dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5689826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #37 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja, det er jo viktig med plass nok i vogna, men jeg har tenkt som så at det er jo de første 3-4 måndene det er kaldest (januar-april) og da er jo babyen liten. Hadde vel vært enda mer kritisk hvis babyen ble født på høsten slik at den ble en del større i januar/februar...Men jeg vet ikke jeg, må sjekke ut hele vognmarkedet før vi bestemmer oss! Er det på Svinesund dere pleier å handle? Jeg tenkte vi får prøve å dra dit etter hvert hvis det er sånn at man kan spare litt på det. Vi trenger egentlig større leilighet, så vi må spare inn der vi kan. Hvis legen til og med har kommentert nakkefold og innvoller og ryggrad på det lille gullet ditt er det nok i orden!! Legen sa ingen ting om sånt da jeg var på ul, men det var kanskje litt tidlig. Han sa bare at alt så normalt ut. Gleder meg skikkelig til den ordinære, håper de sier litt mer der! Hvem som helst av oss kan jo få barn med sykdommer/hjertefeil osv, men jeg prøver å ikke tenke på det. Men skjønner godt at du bekymrer deg, hvis jeg først begynner å tenke i de baner er jeg helt lik! Jeg har tenkt mer på om fødselen kommer til å gå greit, jeg tenker med angst på hva som kan skje med babyen (og meg) hvis ting går dårlig... Men så må man jo bare fokusere på at det går bra i de aller fleste tilfeller!! Vi er jo skapt for den jobben, og babyene våre er små tøffinger! Idag tror jeg at vi skal en tur på stranda gitt, det er jo så varmt ute! Jeg blir så seint brun, nå føler jeg at det begynner å haste, hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5690578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 21. juli 2006 #38 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja, på svinesund. På Nordbysenteret der.. Der har de en sånn baby butikk i under etg. Den er ikke så stor, men de har ganske mye vogner og sånn der. Kjøpte bil setet der også.. Bra senter, de har alle nødvendige butikker.. Ja, jeg spurte legen om det på UL, de indre organene kommenterte han selv, før jeg spurte, så spurte jeg selv om nakkefolden, og han syntes den så normal ut. Så jada, alt er sikkert bare bra med babyen vår... Samboer var så herlig her, vi skulle legge oss. Så tok jeg av meg klærne. Så så han på meg, så sa han nå begynner du å bli sånn vakker gravid nå....*smeeeeelt* Tror du DET var koselig å høre eller...Og han har begynt å kysse på magen og styrke på den. Så sier han at vi snart er en familie og at vi kan begynne med egne tradisjoner og sånn... Syntes det er så fint å tenke på jeg... En egen familie... Fantastisk... Har akkurat vært å trent jeg da. Vi skulle egentlg på hytta i helgen , men det ser ut som samboer måtte jobbe, så jeg drar på stranden alene. Men liker å finne en plass der det ikke er så mange andre mennesker... Liker ikke å vise meg i bikini akkurat nå...hehe... Hørtes digg med strande nå også....bade og....flott.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5691772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #39 Del Skrevet 22. juli 2006 Så søtt sagt av samboeren din, hvem ville ikke smelta da? :-) Jeg lurer på om samboeren min kommer til å si noe sånt etter hvert...Det blir spennende å se! Rart å tenke at man har en egen liten familie ja, men det er jo superkoselig da!! Har aldri vært så glad i å vise meg i bikini på stranden jeg, men når man først kommer dit serman jo at de fleste andre også er normale folk, så jeg blåser i det. Men prøver å finne steder hvor det ikke er så mange kjente ja! Var deilig å bade igår, trengte det i varmen! Skulle gjerne vært på stranda idag og, men ser ikke ut som det blir noe av. I kveld skal vi på fest, jeg lurer litt på hvordan det blir å være sammen med en del fremmede og fulle folk, hehe. Var en liten tur ute igår med to venninner, vi hadde det veldig moro selv om jeg ikke drakk noe, men på større fester blir det kanskje kjedeligere å sitte edru... Men vi ble heldigvis enige om å ikke reise hjem så sent, da hadde jeg vel sovna i en stol mens alle andre er gira... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5628247-iselin-79-gravid-med-mirakel/page/2/#findComment-5699273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå