Gå til innhold

HS. På Hånes I Kr. Sand? (samme som på skravle siden)

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er noe helsestasjon på hånes i Kristiansand?

Vi er her på besøk hos min mor som nettopp har bygget seg hus her og har tenkt å være her en måneds tid.

Jeg har en sønn som blir 6 måner 22 juli og kunne derfor tenkt meg å fodt veid å målt han som vanligt denne gang også. Siden vi har gjort det fast hver måned er det jo lidt kjekt å få følgt med oppover, er jo lidt dumt å hoppe over en måned.

Håper kansje det er noen i hånes området som har barn rundt samme allder jeg kunne møtt?

Er ikke så mye her å finne på for meg og min mann siden vi ikke kjenner noen andre enn min familie å ikke kjenner til området.

Fortsetter under...

tusen takk for svar, hånes senter er det oppe med kiwi? eller på helsesenteret med apoteket?

Vi blir nok her vertfal frem til 31. juli.

Hadde vert gøy å møtt deg på hs om du har tenkt deg der etter du komme hjem fra ferie eller en annen gang vi er her på hånes. Vi kommer hit ca, hver 3 uke.

Hei JoyeLover!

Det er der m kiwi`en. Kunne godt treffes for en trille-tur eller noe. Viet ikke helt når vi kommer til landet. Er iallefall der til torsdagkveld. Kunne kanskje møtes på fredagen 28 juli. Hvis du er ledig. Kan jo avtales litt nermere.

Annonse

Heisan.

Passer bra på fredag den 28 her.

vi kan snakkist nermere om det når du nermer deg hjemturen. Så håper vi det fine været holder seg. Har vert så varmt her idag at vi ikke har klart å godt noe tur. Men skal ikke klager, det er deilig med skikkeli sommer!

Fint vær i nederland da?

På sørlandet i dag er det 27.5 grader i skygge.

jeg har helt glemt å spørre hvor gammel du er?

jeg er 24 år fra sandnes, ble gift nå i sommer med verdens beste mann.

Vår sønn er 6 måner i dag ;)

Heia!!

Vi har hatt nydelig vær, litt varmt i det siste.Men skal vel ikke klage. Regner faktisk litt nå . Bra for hagen min.

regner med vi kjører hjem onsdag/torsdag. Så fredag e bra den.

28 år, gift en sønn på 4 månder (24) Er fra Kristiansand! Men det har du vel allerede skjønt.

Annonse

Heia hurlumhei!

Det er bare koselig med flere. Meninga var i morgen fredag 28. Tror JoyLover skulle reise hjem søndag eller noe.

Vi få se om ho stikker innom lopa kvelden. Men trille tur skal vi få til.

Jeg er 28 år gift. Sønn på 4 månder. Bor i nederland. Hjemme på ferie (søm).

Hei BergenNH!

Sørry at det tok så lang tid før jage svarte.

Natt til fredag måtte vi bare pakke å reise hjem.

Fikk så voldsom tannverk noen dager før og hadde store problemer med å få tak i en tannlege som ikke skulle ha ferie eller hadde fult.

Så da var det bare å sette familin i bilen å kjøre hjem.

Dem som var hjemme klokken 4 natt til fredag det var oss ja. Måtte rekke tennklegen tidli. (osså er det lidt lettere å kjøre på natta når mini sover)

Håper du fikk deg en fin trille tur alike vel og at vi kan treffest en annen gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...