Gå til innhold

Advarsel..Sterke scener.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

de fleste har sikkert sett denne siden. Jeg fikk frysninger. snakker om www.abort.no Hva synes dere som har sett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor spørr du.. hvorfor får du personer som ikke har vært dær til å bli nyskjerrige, for så å gå inn dær.. holder det ikke at du ikke likte den.. trur du at noen av oss synes npoe om den kristen fanatiske siden???!!! feige anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært inne på den der! det var helt forferdelig! jeg tenkte først at si at jeg er seksten år og blitt gravid, setter meg på nettet og søker om litt info om abort og prøver gjerne abort.no og tror d skal være en støtteside, også kommer d der. D er helt utrolig! den skulle nesten vært anmeldt. Små fostre i blodpøl har ingen av oss noe til overs med. d tror jeg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett på den siden for en stund siden. Jeg må innrømme jeg syns det var grusomt. Skjønner ikke helt poenget med å ha den heller. Tror ingen tar abort med lett hjerte. Jeg velger å tro at de som velger abort virkelig føler at de må.. Selv om jeg innerst inne vet at det ikke alltid er sånn..

Uansett, jeg dømmer ingen. Men siden burde vært sletta. Hvem ønsker å se på noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, det så fælt ut. det så jo nesten vondere ut enn en fødsel jo :/ det er jo ille å ta det bort når det er gått så lang tid, det er jo et lite menneske jo! :( nå ble jeg trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var såvidt inne på den siden, og jeg syns rett og slett at det er FORKASTELIG at noen i det hele tatt kan legge ut linken her!!! Hva tror du det gjør med dem som har tatt abort, og kanskje angrer seg etterpå? Eller de som er livredde for å miste den lille spiren nettopp pga SA? Nei, tenk deg litt om før du legger ut noe sånt er du snill. Selvom jeg skjønner at du ville ha reaksjoner på det, så er det ikke alltid like lurt å legge ut sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget kommer fra tid til annen inne på disse sidene. Hva med at alle bare dropper å svare på innlegget? Det er jo tydelig at det er en abortmotstander som skal tale saken sin på en ufattelig merkelig måte her inne. Å ignorere slike innlegg er det lureste, da vil personen gå lei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...