Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for alle oppmuntrende ord og alle svar på dumme spørsmål!

Vi har gått igjennom en ganske stor krise det siste året.. og nå har vi fått snakket ut.

Jeg har vært for oppslukt i det å få barn, at jeg ikke har sett at han ikke er klar for det ennå.. Jeg føler meg dum, tom, og skuffet.. Da blir det ikke min tur enda.. Herregud er det mange som sier, du er jo ung.. Jojo, men det er ikke så lett når det største ønsket en har i livet er å få barn.. Det er klart jeg velger mannen min foran det å få barn akkurat nå, men så inni helvetet vondt det gjør:(

Håper dere får oppfyllt ønskene deres, og håper det ikke blir så altfor lenge til jeg kommer innom igjen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5627945-vil-bare-takke-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da... ja man har lett for å glemme alt annet rundt seg når fokuset er på det å få barn, kjenner godt til det etter jeg startet å prøve for 10 år siden, ennå ikke blitt mamma..

Men viktig å ikke glemme å være kjærester oppi dette her, så kos deg litt med din kjære, så treffes vi sikkert igjen... lykke ti!! Får håpe han snart ønsker det like sterkt som deg, for jeg har bare en ting å anbefale og det er å ikke vente for lenge....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...