Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei, trenger råd og støtte. Jeg er utrolig i villrede og føler at jeg lever i en boble. Bare litt bakgrunnsstoff; Jeg er 26 år i et veletablert forhold og driver for tiden å bygger hus. Fra før har jeg en datter på 6 som begynner på skolen i høst, videre har jeg en gutt på 2, 5 og en gutt på 15 mnd. Jeg bruker p-piller og det har jeg også gjort etter siste svangerskap, men har problemer med magen og har ofte diaré. Dette mener legen min er grunnen til at p-pillene ikke virker som de skal. Uansett, nå er jeg gravid på ny og er temmelig sikker på hva jeg skal gjøre, men samtidig føler jeg at jeg tar avgjørelsen om at et barn ikke får vokse opp ved at jeg tar abort. Jeg er i tillegg sikker på at jeg kommer til å tenke på det barnet for alltid, nettopp ved å tenke på hvordan det ville være i forhold til de jeg har osv Min datter på 6 har jeg fra et tidligere forhold bare for å nevne det. Grunnen til at abort virker mest fristende er dette: - Jeg er i gang med utdanning og holder på med andre året på sosiologi - Det koster å ha fem barn og jeg vet rett og slett ikke om jeg har råd til det - Barn krever oppfølging og hvordan skal jeg få tid til å følge opp alle fire’ - Jeg føler meg sliten og klar etter to tette svangerskap nå og er lite motivert for å gå i gang med et nytt - Jeg vet rett og slett ikke om jeg orker, samboeren min er i alle fall klar på hva vi må gjøre og det vet jeg familien min er også - Hvordan skal jeg takle en abort Kjære hjelp meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5627880-f%C3%B8ler-meg-som-en-morder/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå