Gå til innhold

Jeg vil vite NÅ!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hadde IKM mandag 3.juli, altså for 10 dager siden. Fortsatt ingen TR...

Har testet flere ganger, men fremdeles negativ :-((((

Jeg blir så frustrert av å ikke få svar på om jeg er gravid eller ikke....

Noen som har opplevd det samme?

Har forresten lite symptomer, bare litt magevondt/murring og vond korsrygg noen ganger.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5627831-jeg-vil-vite-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg hadde også IKM 3. juli, og ingen tr. Men jeg har fått tre svake posetive tester da, så det er jo gjerne litt annerledes. Men det er skikkelig kipt å gå og ikke vite, helt forferdelig. Har gått et par ganger hele 14 dager over tiden, da har alle tester vært negative. Da var det bare fordi jeg venta sånn på tr at den ble forsinket :-(

Men det er håp så lenge tr ikke kommer, noen produserer jo bare hcg veldig seint. Sånn som jeg, som enda ikke får sterk posetiv test.

Kan jo legge til at de gangene jeg har gått over tiden, men ikke vært gravid, så hadde jeg ingen symptomer og du har jo litt da. Dessuten henger hvertfall kvalme og hcg sammen, har man lite hcg er man gjerne ikke kvalm. Lykke til i alle fall!!!

Har regelmessig syklus ja, så dette er rart og nytt for meg...

Prøvde å få tatt blodprøve hos fastlegen min i går, men kunne bare ta urinprøve der. Det gadd jeg ikke siden jeg hadde testet negativt 2 timer tidligere. Det var veldig rart at jeg ikke kunne få ta blodprøve der, men det gjorde de bare hvis det var mistanke om abort.

Må nok bare smøre meg med tålmodighet skjønner jeg, og håpe at testen blir positiv til slutt:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...