lille gull skal bli storesøste Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Noen med erfaring om dette??? Vi vurderer å dra på det, men lurer på når det er best.. Mener å ha hørt at det lønner seg å vente til man er ganske langt på vei, og jeg er "bare" 17 uker nå.. Hva koster det, og hvor gjøres det i Oslo området..??
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 jeg har vært på 3d da jeg var 11+5 uker på vej og skal ijen når jeg er rundt24-26 husker ikke helt. og det er helt fantastisk, og apsolutt å anbefale.. det er best å ta det rundt uke 25 ca. du kan gå inn på albume mitt og se, har b¨åde 3d og vanlig ul bilder:) stoooor forskjell... er 19+4 idag:)
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 glømte å si at jeg betalte bare 50 kr, og det var for bildene, det var gynokologen min som hadde det. vet det er mange som betaler fra ingenting til 1000 +++. jeg er fra bodø da, så jeg kan ikke hjelpe deg med noen i oslo:(
Mayken Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Vet at Majorstuaklinikken utfører dette i Oslo og at det koster 15000kr. Selv skal vi til Nøtterøy neste torsdag, der koster det 750kr. man får da med bilder og en DVD film av hele undersøkelsen har jeg hørt. De anbefaler å ta det mellom uke 24 og 30, for da er barnet så stort at man får mest ut av det, etter uke 30 blir det litt trangt, og det kan da være vanskelig å få fine bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå