Gjest Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 Åh, det var kjekt for en liten gutt. Han hadde store øyne, fikk lov til å disse, sitte på motorsykkel og koste seg i sanden. Han hadde rett og slett skitt under neglene når jeg tok ham inn.. Ny tidsepoke har begynt. Han har til og med fått sykkel( liten trehjuls med sele og sikringsbøyle) Nå triller vi tur i nabolaget, han er storfornøyd;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 16. juli 2006 #2 Del Skrevet 16. juli 2006 så gøy da! kanskje jeg og snuppa sku ta turen ned til b.hagen i dag!?? bor bare 50 meter ifra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #3 Del Skrevet 17. juli 2006 Å så kjekt! Har tenkt på det mange ganger at jeg skulle tatt turen dit men har ikke fått meg til det. Hvor stor har han blitt nå? Tobias sto 5 sek alene her på lørdag. Tror ikke det er så alt for leng til han går. Han står og reiser seg opp hele tiden. Det beste an vet er å stå ved bordet å leke:) Mammaen til Tobias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå