sekstisjuer Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 Er det flere som er plaget med urinveisinfeksjoner her? En uke etter avsluttet antibiotikakur, ble jeg på nytt angrepet av en ny urinveisinfeksjon. Det vil si jeg ble vel kanskje ikke ordentlig frisk av den første. Dette har ført til at min livmorhals har blitt atskillig kortere, noe som ikke er særlig gunstig da det er over tre mnd til termin. Jeg har akkurat kommet hjem etter noen dager på sykehus, og skal fortsette med antibiotika i fem dager til. skal så inn til ny kontroll for å sjekke både livmorhals og urin. Nå går jeg i både langbukser og strømper for å unngå å bli kald. Tror kanskje den første UVI ble utløst etter at jeg ble overrasket av regn og ble kald, da jeg var ute og gikk en tur. Er det flere som har hatt samme problem? Har fått tips om at tranebær skal være bra for å forebygge UVI. Jeg vil gjerne høre fra andre som eventuelt har prøvd dette, og ønsker også andre råd for å forebygge UVI. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5627187-tilbakevendende-urinveisinfeksjonkortere-livmorhals/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå