Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi hadde ikke planlagt å bli gravide nå, så jeg gikk ikke og lette etter symptomer, de bare kom og så fikk jeg mistanken. Har vært ganske symptomfokusert etter det da... Har fortalt om mine symptomer mange ganger, men nevner bare kort (sliten, svimmel, trøtt, såre brystvorter, mørkere og større areola, vondt i bekkenet, strekkesmerter i lysken og nederst i magen, humørsyk, tisser ofte, får vondt i magen ved anstrengelser, løs mage, luft, lukket og silkemyk livmortapp De siste dagene har jeg også begynt å bli kvalm på morgen/formiddag. Klarte ikke å presse i meg noe annet enn peanøtter før kl. halv tre i dag! Jeg pleier alltid å være sulten til frokost. Mens på kveldene nå blir jeg gnagende sulten 2 timer etter jeg har spist.. Og lille snuppa mi på 10 mnd har blitt helt uinteressert i puppen, unntatt på morgenen. Leste på snartgravid om amming og graviditet, og ei som er jordmor skrev: hvis du ammer og barnet blir uinteressert - ta en test! Melka smaker visst annerledes hvis man blir gravid.

Dette ble litt langt... men jeg bare må dele dette med noen. Blir gal snart! Har selv en følelse av at jeg er gravid, men tør ikke tro på det. Har IKM i morgen eller lørdag tror jeg. Testet neg i går. I kveld drar vi på hytta, og skal teste der. Har ikke internett der, men skal gi dere beskjed mot slutten av neste uke. (kanskje før)

kirsty-15pp: virker som vi har mange like symptomer og IKM nesten samtidig? Er så spent på deg også! Håper virkelig du er gravid etter så mange pp... Masse lykke til!! Og lykke til alle dere andre også!!

Kos fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5627099-er-s%C3%A5-spent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...