Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 Dette lurer altså jeg på.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #2 Del Skrevet 13. juli 2006 Fordi alle slimhinner i kroppen hovner opp. På grunn av økt blodmende. Men jeg synes det hjelper med saltvann oppløsning. Fåes i de fleste daglivarebutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juli 2006 Aha.. ok. Tusen takk for svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #4 Del Skrevet 13. juli 2006 AHA! Nå ble jeg litt klokere. Har vært plaget av delvis tett nese i snart to uker nå, ja faktisk siden jeg testet positivt! Visste ikke at det var noen sammenhenger her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clarise Skrevet 13. juli 2006 #5 Del Skrevet 13. juli 2006 er det derfor??????????????????++ jeg har vært mer tett i nesa enn vanlig en stund nå. men ante ikke at det er fordi jeg er gravid. stemmer virkelig det altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 13. juli 2006 #6 Del Skrevet 13. juli 2006 hehe! Jeg og ble litt klokere nå.. Har aldri vært plaget med det før, men har merka i det i det siste.. Ja da så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til M&E Skrevet 14. juli 2006 #7 Del Skrevet 14. juli 2006 Hmmmm....hadde ikke kommet på å spørre det spørsmålet engang jeg, er tett i nesa men trodde jeg var litt forkjølet! :-) Nå skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrey Horn Skrevet 14. juli 2006 #8 Del Skrevet 14. juli 2006 Ja et av de sikreste tegnene mine er at jeg blir tett i nesa! Blir også litt sår/ tørr i halsen, er det også vanlig????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klar for #2 Skrevet 14. juli 2006 #9 Del Skrevet 14. juli 2006 He he, jeg ante heller ikke at det hadde noe med graviditeten å gjøre. Vært tett i evighet nå jeg, trodde jeg brygga på noe som liksom aldri kom! VArer dette lenge da? Eller går det over etter en viss periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå