*Lissja* Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Da reiser jeg bort for helgen.. skal til oslo og i omegn..gleder oss så veldig:) Høydepunktet er selvfølgelig rudskogen da:D Lykke til til dere som venter og prøver:) klem
Serial mom Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Hva skjer på rudskogen i helga? (er ikke helt kommet meg etter 1 år i utlandet,glemmer at verden går videre her hjemme i Oslo..) god tur og kos dere masse i helga da!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Ha en flott helg da!!!!!!!! Hvor bodde du da elli-k? Har nettopp kommet tilbake til norge selv etter 7 år i utlandet...
*Lissja* Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2006 Det er gatebil på rudskogen i helga..eller er vel begynt allerede. Tar fly nedover i morgen vi. Takk takk! Kos
melkekua™ Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 God tur ) Kos dere masse - i dobbelt betydning...hihi ;o)
lille_my Skrevet 13. juli 2006 #8 Skrevet 13. juli 2006 gubben min skal til rudskogen på lørdag i ett utdrikkningslag for kameraten! jeg vil også gifte meg men gubben sier at det haster ikke! han blir 30 neste år og jeg er 23! vært sammen i over 7 år og prøver på nr to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå