Gå til innhold

Kjære Tåfisguri, Susann77 eller noen??:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

fekk opp ja på d :) he he he..eg må le og,huske når eg sjøl gjorde d ser du og eg blei så paff når oljå faktisk funka :) men ja to ny dose når d e to timar si sist,visst du får diare så e d bare positivt,lette på trykket d...leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer..

Mener du det seriøst??? Blir glad nå!!! Har hatt en omgang til på do og magen står som en sprengt hard ball. Er litt kvalm og svimmel oxo! Skal je ta siste dose om 25min da?? da er det resten av flaska!! ikke så fristene når jeg allerede bæsjer som en helt!!:)

Annonse

d som e me lakseroljen e at ann funke kun visst babyen e klar te å komma ud i verden,e isje alle som får rier av d..någen kan våkna midt på nattå me vannavgang eller rier..visst du e opplagt å føle at du orke å drida mer så kan du jo ta,d e isje någe som kan skada på någen måde så visst du virkelig vil prøva så kan du jo klemma i deg resten når du fysst e i gang..

Hallo

Trur ikkje du skal ta meir av den olja.Huske på at eg er spl og.Det kan stresse opp babyen vel mykje.La det gå av seg sjølv dette,sjølv om du er lei.Er jo ei stund til termin,og den lille kommer når han er klar.Men skal sjå eg.Får ikkje opp fødsel i natt på deg.Eg får opp rundt den 22 juli på deg.I løpet av den veka trur eg han kommer.(Du får kose EKSTRA masse med mannen din.....)Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...