Gå til innhold

drømmer om tvillinger...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehehe....skikkelige jenter med Barbie i hånda :o)

Hadde blitt skuffet jeg også om jeg ikke fikk oppleve en nyfødt baby !!

Men nå skjer det ikke - heller ikke at babyen kommer ut med en dokke i hånda...eller ??

Hørtes vondt ut.....

hmm.....kan jo spare penger om vi kunne føde leker også....

jeg drømmer ofte om at jeg har født eller holder på å føde, og igår natt drømte jeg at jeg fødte i løpet av natta, sov visstnok når babyen kom for da jeg våknet i drømmen var babyen kommet og denne babyen var like stor som 1/2 år gamle babyer, en annen gang drømte jeg at jeg fødte og at babyen var like stor som hånden min:P

Jeg har drømt flere rare ting som intellektet mitt vet ikke stemmer, men våkner i rar stemning likevel: Babyen var blå som en smurf, babyen kom ut som en 5-åring, babyen kom ut med et ansikt som en blåkopi av min far, en søt mann, men baby med ansiktet til en 60-åring, nei takk:)

Annonse

Det var to babyer jeg drømte om altså, den ene var bare bitteliten, på størrelsen med ei barbie-dukke... det var litt skummelt da jeg våkna, men i drømmen var det visst fullstendig naturlig.... følte meg litt halvtussete da jeg våkna.

Vet jo det er vanlig å drømme mye sånn rart i svangerskapet, men hos meg er det altså konsekvent om tvillinger. Hele tida!

Hehehe....leste ikke skikkelig gjennom og se hva jeg tolka !!

Hehe....var så fjern i går at jeg skulle legge brødkniven i kjøleskapet og skjønte ikke hva jeg skulle da jeg sto og kikka inn - forsto mindre da jeg så kniven i hånda...

Så jeg er dessverre rammet av svangerskapsdemens ;op

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...