superfornøyd m nr 2 på vei Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 Det går ikke ordentlig opp for meg at jeg faktisk har noe her inne å gjøre... har holdt til så altfor lenge på utsiden... Etter 18 pp. og en pergokur/pause mnd. var det endelig glad-melding på CB displayet. GRAVID Det er helt fantastisk, men jeg går liksom litt "inn og ut" av at det faktisk endelig er realitet, og ikke bare falske forhåpninger. Er 5+4 og i dag har jeg vært så trøtt at jeg nesten ikke klarer å holde meg våken på jobb (men det har forsåvidt hendt en og annen gang før også :-). Godt at det snart er ferie og at jeg er godt ute i 11 uke når jeg er tilbake. Ha en super sommerdag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #2 Del Skrevet 13. juli 2006 Heisann, jeg hører til på 2.tri nå, men måtte si gratulerer. jeg ble selv gravid i pause mnd etter første pergokur. hadde da prøvd nesten 2 år. Sjønner hva du mener med at du må prøve å forstå at det er en realitet. Det er berre helt fantastisk. Da jeg så ordet gravid i displayet, da gråt jeg så tårene trillet, jeg var så glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå