Gå til innhold

Dere Trondheimsdamer - er dere skumle?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, pass deg jeg biter!!! hihi... :) Neida vi er ikke så skumle. Dessuten har vi bare hatt to treff tidligere... de eneste som kjente hverandre fra før var jeg og Hanne15 (som er VELDIG lite skummel og dessuten liten og søt og fra Stavanger), og to til som kjente bare hverandre. Så vi er alle "nye" venner :)

Hittil er vi 7 påmeldte på juli-treffet, det er jo en fin mengde å starte med det? Kom, bli med! Du er hjertelig velkommen i hvert fall :) Praten sitter løst på treffene våre, du kommer nok sikkert til å trives :)

ps: det er ikke nødvendigvis slik at man automatisk liker unger selv om man er gravid eller mamma. Jeg har en to-åring men liker egentlig ikke andre unger så veldig godt... hehe.... :)

he he...

så sant så sant, i mitt tilfelle er det null erfaring som skremmer mest, men har en hund jeg øver på da :-)

Sitter å teller veldig på knappene da, har veldig lyst, men samtidig er Trondheim en såpass liten by at det sikkert er noen bekjente der, men innen 27. har man vel sluppet hemmeligheten ut av skapet uansett :-)

Er det du som har rømt til fosen?

Jeg er rømlingen ja :) Dvs kallen har flytta, ungen flytter om et par uker, og jeg flytter etter om at par måneder.

Antar kanskje du har sluppet ut hemmeligheten 27. juli? Da er du vel... hm la meg tenke.... i uke 15 eller noe?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...