Gå til innhold

Da har jeg vært på UL...:-)

Anbefalte innlegg

Alt stod kjempebra til! Vokste akkurat slik den skulle på målene:-) Er 19 uker idag, og må nok si at termin ble flyttet kun en dag fra 10. til den 09. desember.

Den lille var veldig sjenert men etter alt legen min kunne se så sa han at det var ei lita "girl" (så ikke gutta mine på 5 og 6 skjønte det).

Tenk det a dere! Jente! Wow. Må si jeg ble lettere overrasket! Men gurimalla! Jeg som er vant til å ha gutter. Dette tror jeg blir uvant! Og jeg som har kjøpt litt blått babytøy da...:-p Hehe! Har jo hele tiden følt at dette her, ja dette må jo bare være gutt. Men det viser seg jo at jeg kan ha feil der gitt. Men som han sa, han kunne aldri være 100% sikker slik som hun lå. Jeg får vel vente til 28.09. for da skal jeg tilbake dit igjen. Og jeg får jo UL hver gang jeg er hos han. Kanskje han er mer sikker da... Men heretter så sier jeg HUN til den lille.

Men beste av alt: Hun var frisk og vokste slik hun skulle! Å så glad jeg er! Og jeg anbefaler faktisk å ta med søsken så sant de kan sitte rolig i de få minuttene det gjelder! Mine sønner er som sagt 5 og 6 år.De fikk se ei lita hånd, hode, ryggrad, hjerte som banket og forstod alt. Men jeg klarte ikke å holde det skjult for de hva legen trodde. De ble faktisk kjempeglad, tiltross for "jentelus" de har snakket litt om...Hehe!

Nei dette ble litt langt, men jeg lever i lykkerus! Og må si at dette var stort, så gled dere dere få som venter på UL! Det er SÅ herlig å se et lite menneske vokse i seg!

Nå drar vi på ferie til Danmark med bobilen til svigers. Blir borte til 02.august. Så god sommer til dere alle, og kos dere med mirakelet deres! Det skal vi:-)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5626000-da-har-jeg-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tusen takk!

Så moro med samme termin dag da!:-)Gratulerer så mye med jenta selv.

Jeg skal føde på A-hus jeg. Blir altfor langt å dra til Ullevål. Bor nesten ved østfoldgrensa, men A-hus er det nærmeste sykehus.

Annonse

gratulerer!!

er det ikke deilig å vite at alt er bra?? det synes jeg!!

sønnen min på 5 var med hos oss, og det var suksess!!

nå forstår han også at det er en liten baby i magen min, og det er veldig spennende. for, som han sier, jeg har sett ansiktet til babyen, og det er det bare du, jeg og pappa som har sett! iiiingen andre!!

klem, og lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...