Gå til innhold

negativ test IGJEN..men... innbillt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir nesten bekymra her. Har alle gravidsymptom, men testen blir bare negativ alså. Skal til lege neste uke for å sette inn spiral, så om jeg ikke får positiv test til da må jeg snakke med han. For da er det noe galt med meg!

Har skrevet inn et par ganger.. Har en baby på knappe 3mnd, hatt sex en gang siden fødslen og da hoppa vi av.Har siste halvannen uka vært trøtt, kvalm, oppblåst, og nå inatt drømte jeg at mannen min var utro. Våkna opp idag å var så deppa. Drømte mye slikt da jeg gikk med med de andre 3 i magen også, drømmer aldri slike livlige drømmer til vanlig. I går var jeg så innmari trøtt, kom meg ikke opp av senga, fikk bebisen til å ligge i senga til kl halv 12, hadde noen leker og puppa inni mellom, men halv 12 var det nok, da ville hun opp. Det forstår jeg jo :( Måtte faktisk ringe å få mannen min hjem fra jobb, var så trøtt jeg kom meg ikke opp av senga. Er helt forferdlig! Begynner nesten å lure på om jeg har innbillt svangerskap jeg. Er det mulig på mennesker? Alt dette tilsier jo at jeg er gravid, er akkurat slik jeg pleier å ha det! :( ÅÅÅÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...