Gå til innhold

abort 04.07.06 sykehus besøk

hilde23

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på snart 24år gammel.Jeg har fast forhold i 5 månder idag.jeg ble gravid gikk til legen for å ta nye test å finne ut når babyen skule komme til veden.Jeg har cerebral parese siden jeg var 3 uker.de trodde jeg var 5 eller 8uker på vei.jeg fikk et valg mellom å ta abort eller at de skulle ta babyen i fra oss.på starke amefaling av 3leger.vi fikk komme på ultralyd fikk ikke se min egen baby i hensyn til om det ble abort.jeg var 8uker på vei.vi fikk 5dager på å tenke hva vi ville gjøre.det ble vanskelig for oss to.vi bor ikke i sammen ennå.vi tok abort jeg sove da de gjor det.etter på har jeg hatt mye problemmer sover litt, gringer mye.hva vil sje neste gang?????vi ønsker baby senre en gang.hilsen Stavanger kanten par.er det noen som har vært opp i samme type problemmer her???svar viss noen har hatt samme problemmer. på forhond tussen takk for svaret

Fortsetter under...

Kjære deg!

Forstår jeg deg riktig, så fikk du ikke valget om å beholde barnet fordi du har CP eller? Var litt vanskelig å tyde ut av teksten! Men det høres ikke ut som at det var abort du ønsket? Du burde fått noen å snakke med både i forkant og etterkant av dette - det er jo tydelig at du sørger tungt over aborten. Og med tanke på at dere har lyst på barn senere, burde du få snakket med en lege som har greie på disse type spørsmål i forhold til sykdommen din. Jeg har ingen erfarnge med denne opplevelsen...men jeg mistet min lille spire i MA i uke 13, og sørget veldig jeg også.

Ønsker deg masse lykke til fremover - og håper det løser seg til det beste for deg!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...